Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس اتاق اصناف کشور با بیان اینکه ۲۵ درصد اشتغال کشور متعلق به اصناف است،گفت:۹۰ درصد صادرات کشور و ۷۰ درصد واردات نیز توسط اصناف صورت می گیرد. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، جلال‌الدین محمد شکریه در آیین گرامیداشت روز ملی اصناف که شامگاه سه‌شنبه در سالن اجتماعات مجتمع تجاری اصناف استان برگزار شد اظهار داشت: 90 درصد ماشین‌آلات مورد استفاده در اصناف تولید داخل است و تهیه آنها سبب خروج ارز از کشور نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 25 درصد اشتغال کشور متعلق به اصناف است، افزود: سه میلیون واحد صنفی با 9 میلیون اشتغال در کشور وجود دارد، در بخش صنعت برای برخی از بنگاه‌های کوچک اقتصادی از پنج میلیارد ریال تا 500 میلیارد ریال هزینه می‌شود.

دستور استاندار خراسان جنوبی به اصناف برای مبارزه با گرانفروشیافزایش تاب‌آوری اقتصادی در جامعه از سوی اصناف نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کندمطالبه 50 میلیاردی اتاق اصناف از دولت/ رئیس جمهور دستور داد سازمان برنامه پرداخت نکرد

نایب رئیس اتاق اصناف کشور با تاکید بر اینکه 90 درصد صادرات کشور و 70 درصد واردات نیز توسط اصناف صورت می‌گیرد، عنوان کرد: اصناف درک شورمان ظرفیت رها شده‌ای است که اگر مدیریت شود در بخش‌های مختلف دارای برکات زیادی می شود.

شکریه با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال در جامعه خاطرنشانکرد: برای ایجاد هر شغل به طور متوسط بین 200 میلیون ریال تا یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش برجسته صنعت نفت در تحقق رشد اقتصادی ۱۴۰۲

رئیس کمیسیون انرژی و محیط‌زیست اتاق بازرگانی تهران گفت: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ بی‌شک مرهون فعالیت‌های توسعه‌ای و رشد در صنایع نفت و گاز کشور است.

سعید تاجیک درباره موضوع رشد اقتصادی کشور در سال ۱۴۰۲ به خبرنگار شانا گفت: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ بدون‌ شک مرهون صنایع نفت و گاز است، زیرا پارسال در بخش صادرات غیرنفتی با مشکلاتی مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه هدایت نقدینگی به‌سمت پروژه‌های نفت و گاز از طریق استفاده از سرمایه بانک‌ها می‌تواند آثار اقتصادی مطلوبی برای کشور به همراه داشته باشد، افزود: بانک‌ها در تزریق نقدینگی در سال گذشته ضعیف عمل کردند و درواقع بخش خصوصی در سال ۱۴۰۲ نتوانست از این تسهیلات استفاده کند. معتقدم بخش خصوصی را باید بیش از این وارد میدان کرد، نه اینکه به‌نوعی فریز شود.

رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: امروز بحث سرمایه‌گذاری در نفت، گاز و به‌ویژه پتروشیمی باید جدی دنبال شود، زیرا توسعه این صنایع بدون سرمایه‌گذاری ممکن نیست.

گفتنی است که محمود نجفی‌عرب، رئیس اتاق بازرگانی تهران امروز (سه‌شنبه، ۲۸ فروردین‌) در نشست هیئت نمایندگان این اتاق گفت: طبق آمار ارائه‌شده از سوی گمرک، صادرات نفتی کشور در سال گذشته معادل ۳۵.۹ میلیارد دلار بود که نسبت به سال قبل از آن (۱۴۰۱) ۸.۶ درصد افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • نقش برجسته صنعت نفت در تحقق رشد اقتصادی ۱۴۰۲
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود