Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بعد از زلزله‌های متعدد مشاهده کردیم وضعیت و رفتار ساختمان‌های ما در مقابل زلزله مناسب نیست.

به‌ گزارش قدس آنلاین، محمد شکرچی‌زاده در مراسم افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، معماری، عمران و صنایع سرمایشی و گرمایشی، گفت: در مرکز تحقیقات، تعامل خوبی با صنایع داریم و در تلاشیم این حوزه را توسعه دهیم، همچنین معتقدم دولت باید در این خصوص نقش تسهیل‌گری بیشتری در بخش تأسیسات داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به‌برنامه‌ریزی دولت برای ساخت مسکن جدید، اظهار کرد: احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طرح خوب دولت است که چنانچه بتوانیم تعامل خوبی با افراد فعال در صنف تاسیسات داشته باشیم، بسیار خوب است.

وی متذکر شد: بعد از زلزله‌های متعدد مشاهده کردیم وضعیت و رفتار ساختمان‌های ما در مقابل زلزله مناسب نیست.

شکرچی‌زاده تصریح کرد: بخشی از آن به‌دلیل کیفیت بد سازه ساختمان‌ها و بخشی از آن به‌دلیل کیفیت بد مواد مصرفی در صنعت ساختمان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین به‌برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نوعی رقابت را در جهت بهبود کیفیت در بین فعالان این حوزه ایجاد می‌کند.

وی همچنین با تاکید بر لزوم توجه به‌حوزه صنعت ساختمان در کشورهای همسایه، بیان کرد: ترکیه روزی ۱۰۰ تن میوه و سبزیجات را به‌موصل ارسال می‌کند و در تلاش است از این طریق صنعت ساختمان عراق را به‌دست بگیرد در حالی‌ که ما امنیت را در عراق و سوریه تامین کردیم، اما متاسفانه در این حوزه هیچ فعالیتی نداشتیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ساختمان سازي مقاومت در برابر زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت کیفیت هوای پایتخت

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

‌به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • استقبال خاورمیانه از صنعت ساخت‌وساز جدید
  • حل مسائل کشور در حوزه زلزله‌های بزرگ ۵ کلانشهر ایران
  • سکانس‌هایی از فیلم نگهبان شب
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • وضعیت هوای پایتخت چگونه است؟
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • هوای شهر ری بسیار ناسالم شد
  • خرید ترموود ایرانی از تولید کننده
  • وضعیت هوای پایتخت امروز چطور است؟
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای پایتخت