Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی بینش افزود: در این برنامه، از کودکان و نوجوانان خواسته شده تا ایده‌ها و خواسته‌های خود را در طراحی پارک‌ها و فضاهای شهری، به صورت نقاشی بر روی پانل‌های سرامیکی، ترسیم کنند.

وی تصریح کرد: طرح‌ها و نظرات این کودکان و نوجوانان، در طراحی پارکی ویژه و همچنین سایر پارک‌های در دست طراحی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بینش ادامه داد: طرح های مذکور با نام خود کودکان به صورت دائم به عنوان بخشی از جداره پارک بر روی دیوار نصب خواهد شد، تا نمادی از تعامل سازنده عوامل طراحی فضاهای شهری با کودکان و آینده سازان کشور باشد.

وی اضافه کرد: فضاهای شهری بخش عمده ای از زمان و مکان زندگی روزمره مردم را به خود اختصاص می دهند و علاوه بر بزرگ سالان، کودکان و نوجوانان بسیار بیشتر از بزرگ سالان تحت تاثیر عوامل محیطی هستند، از این رو نیاز است بخشی از کارکرد فضاهای شهری به کودکان اختصاص یابد، بنابراین طراحی مناسب فضاهای شهری برای کودکان به عنوان شهروندان و سازندگان آینده شهر از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی بیان نمود: این طرح در راستای سلسله اقداماتی برای تحقق شهر دوستدار کودک، با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و شهرداری منطقه ۶ تبریز نسبت به اجرای پروژه‌ای مشارکتی جهت بهره‌مندی از ایده‌ها و نظرات کودکان و نوجوانان در طراحی پارک صفاری تبریز صورت گرفته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی شهرداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ناصرخاکی از صدور دستوری به شهرداری فردیس برای ساماندهی «پارک تندرستی» در این حوزه قضائی خبر داد و گفت: یکی از مشکلات این شهرستان، علیرغم تراکم بالای جمعیت، کمبود فضاهای سبز بوده و همین موضوع موجب محرومیت و عدم دسترسی همه شهروندان به این فضاها شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از پارک‌های مهم این شهرستان، «پارک تندرستی» است، تصریح کرد: با توجه به شرایط گفته شده و وقوع برخی بزه به دلیل حضور اراذل و اوباش و توزیع مواد مخدر و همچنین آسیب به چندین کودک در جریان حمله سگ‌ها، به شهرداری فردیس دستور ساماندهی فوری این پارک داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس بیان کرد: بر این اساس شهرداری فردیس مکلف شده است ضمن محصور کردن این پارک، با استقرار نگهبان در خصوص ورود و خروج شهروندان، کنترل‌های لازم را داشته باشد تا امکان استفاده از فضاهای سبز برای همه شهروندان فراهم شود.

کد خبر 6088627

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن