Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@08:35:47 GMT

◄ راننده اتوبوسی که منجی سرنشین پژو شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۴۶۶۱

◄ راننده اتوبوسی که منجی سرنشین پژو شد

تین‌نیوز | 

راننده جوان پژو پارس که پس از واژگونی در خودرویش گیر کرده بود، توسط راننده اتوبوس بین‌شهری نجات یافت.

به گزارش تین نیوز، ساعت ۱۱ و 50  دقیقه روز دوشنبه سوم تیرماه امسال در  ۱۰کیلومتری بعد از پلیس راه اندیمشک به‌طرف اتوبان خرم آباد، یک دستگاه پرشیا به شماره خوزستان واژگون شد.

پس از این اتفاق «بزرگ نوروزی» راننده اتوبوس مسافری در حین رانندگی، متوجه این حادثه شد و با توقف خودرو، به کمک راننده حادثه دیده رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این راننده اتوبوس در مورد چگونگی حادثه مذکور به تین نیوز گفت: از آینه بغل متوجه واژگونی پژو پارس سفید رنگی شدم که پشت سرم واژگون شد و  نزدیک به ۵۰ متر روی آسفالت در حالت واژگون شده لیز خورد.

نوروزی افزود: طبق وظیفه انسانی، سریع توقف کرده و به‌طرف ماشین واژگون شده رفتم که راننده آن جوان بود که در داخل خودرو گیر کرده بود.

این راننده امدادگر تاکید کرد: راننده از ناحیه شکم و پا زخمی شده بود و خودرو هم به دلیل اتصال برق در حال دود کردن و احتمال آتش‌سوزی بود.

نوروزی اظهار کرد: خودرو را بررسی کرده و سوییچ را در آوردم و امنیت جاده را از لحاظ تصادفات دیگر کنترل کرده و پس از اطمینان از حضور نیروهای امدادی و پلیس حرکت کردم.

وی ادامه داد: البته از کسانی که در هنگام بروز حوادث به نیت کمک کردن به حادثه دیدگان توقف می‌کنند، تقاضا دارم در کنار جاده بایستند نه وسط جاده یا روی آسفالت که باعث راه‌بندان و تصادف مجدد می‌شود.

 

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تصادف واژگونی خودرو بزرگ نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: ضارب دانش آموزان آملی طی کمتر از چند ساعت دستگیر و به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

به گزارش ایرنا، محمد طالبی چاری روز سه شنبه افزود: حوالی ظهر امروز(سه شنبه) در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدومیت سه دانش آموزان آملی شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از وقوع این سانحه، راننده از صحنه متواری شد که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با بیان اینکه سه مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان آمل، تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل افزود: سه دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

طالبی با بیان اینکه برای ضارب پرونده ای با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی قرار وثیقه صادر شد، بیان داشت: فرد ضارب به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تصریح کرد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید