Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران جباری، رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه تاریخچه دانشگاه پیام‌نور قبل از انقلاب باز می‌گردد، اظهار کرد: قبل از انقلاب سه مرکز در استان داشتیم که شامل ارومیه، خوی و نقده بودند.

وی ادامه داد: درحال‌حاضر ۱۸ مرکز واحد مستقر در استان فعالیت دارند که ۸ مرکز در ارومیه، خوی، ماکو، نقده، بوکان، شاهین‌دژ، میاندوآب و مهاباد بوده و ۲۲ هزار دانشجو در ۷۶ رشته مقطع کارشناسی درحال‌تحصیل بوده و بیش از ۲۲۰۰ نفر دانشجو نیز در ۳۲ رشته کارشناسی ارشد بیشتر در مراکز تحصیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جباری با اشاره به اینکه آزمایشگاه‌های بسیار پیشرفته‌ای در این دانشگاه وجود دارد، افزود: آزمایشگاه‌ها از امکانات خوبی برخوردار است و از نظر امکانات و تجهیزات آزمایشی جز واحدهای نمونه کشور به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: ۱۶۵ عضو هیئت علمی در سطح استان وجود دارد که از این تعداد ۲ استادتمام و ۸ دانشیار و بیش از ۷۰ استادیار و مابقی نیز مربی هستند و تمامی مربیان دانشجوی دکتری هستند.


رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: پذیرش دانشجو درحال‌حاضر به دو شکل اتفاق می‌افتد که یک شیوه قدیمی به‌صورت آموزش‌های نیمه‌حضوری بوده و هیچ اجباری برای حضور در کلاس‌ها وجود ندارد و کلاس‌هایی نیز به‌صورت الکترونیکی LMS برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه به‌دنبال توسعه فیزیکی نیست، تصریح کرد: واحد جدیدی ایجاد یا تاسیس نخواهد شد و در تلاش هستیم تا زیرساخت‌های الکترونیکی را گسترش دهیم.

جباری گفت: در دانشگاه پیام نور هیچ دانشجویی به خاطر عدم توانایی پرداخت شهریه، از تحصیل محروم نمی‌شود و در راستای پذیرش دانشجو، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش یا به‌صورت حضوری در مراکز استان تا ۶ شهریور نسبت به ثبت‌نام در مقطع کارشناسی برای مهر ۹۸ اقدام کنند.

وی با بیان اینکه کارهای فرهنگی باید دانشجومحور باشند، گفت: کار فرهنگی که به این صورت برگزار شده و دانشجویان مشارکت داشته باشند، بسیار بهتر خواهد بود و بازخورد خوبی نیز به‌دنبال خواهد داشت.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی اظهار کرد: در دانشگاه‌ها علاوه بر آموزش به دانشجویان، بر روی بارآوری دینی دانشجویان نیز برنامه‌ریزی می‌کنیم و دانشگاه پیام نور همواره در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی پیشگام است و سال گذشته ۱۲۳ دانشجو از سراسر استان در اردوهای راهیان نور شرکت کردند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن پیام نور دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این نشست تخصصی باهدف آشنایی  بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تغییرات فیزلوژیک در دوران سالمندی و با همکاری مديريت سازمانهاي مردم نهاد و خيرين سلامت دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی و با حضور 40 نفر از بانوان شاغل در سطح ستاد مرکزی و امور ارومیه برگزار شد.

مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در امور بانوان در خصوص برگزاری این نشست تخصصی اظهار داشت: این نشست یکی از برنامه های هفته ملی سلامت بانوان بوده که به همت امور زنان و خانواده شرکت  آب و فاضلاب برگزار و در آن، مراحل تکامل فیزلوژیک زنان، عوامل متاثر کننده سالمندی، آمادگی برای مواجهه و معرفی روش های پیشگیری از انواع آسیب های این دوره بیان شد.

وی، استمرار برگزاری کلاس حرکات اصلاحی برای بانوان شاغل و همسران کارکنان مرد، برنامه ریزی برای برگزاری کلاسهای آموزشی دارت، تیراندازی، تنیس روی میز برای بانوان شاغل را از جمله فعالیتهای انجام شده بمناسبت هفته سلامت در بین کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی عنوان کرد.

 

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود