Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@13:28:07 GMT

فروشندگان سلاح در پایتخت دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۴۸۱۳

فروشندگان سلاح در پایتخت دستگیر شدند

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، از مدتی قبل درپی دریافت گزارش‌هایی از خرید و فروش اسلحه در فضای مجازی و حقیقی مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و در تحقیقات خود ضمن اطمینان از گزارش‌های دریافتی متوجه شدند که سه نفر اقدام به تهیه اسلحه از غرب کشور کرده و قصد دارند تا آن را در تهران به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کسب این اطلاعات مأموران برای دستگیری این افراد هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی را انجام داده و در عملیاتی پلیسی این سه نفر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از مخفیگاه این افراد ۱۲ قبضه اسلحه از نوع «رولور»، «شاهکش» و «کلت» به همراه تیر‌های جنگی کشف و ضبط شد.

این متهمان که بررسی سوابقشان نشان داد که همگی سابقه دار بودند پس از مشاهده شواهد و ادله اعتراف کردند که اسلحه‌ها را از استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان خریداری کرده و قصد داشتند تا از طریق فضای مجازی و حقیقی آن را به مبالغی بین ۲.۵ تا چهار میلیون تومان به فروش برسانند.

متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی