Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر یحیی میرزاده روز چهار شنبه در نشست بررسی عملکرد ناظران بهداشتی بندرعباس، اظهار داشت: طی مدت مذکور در مجموع با همکاری ۵۰ تیم بازرسی ثابت و سیار، ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحد صنفی در بندرعباس مورد بازدید قرار گرفتند.

وی افزود: در نتیجه این بازدیدها ۴۲ واحد صنفی عرضه مواد غذایی به دلیل تخلف از موازین بهداشتی و بی اعتنایی متصدیان به اخطارها و تذکر بازرسان بهداشت محیط تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزاده بیان داشت: در همین مدت زمان و با تشدید نظارت ها بر واحدهای صنفی عرضه و تولید مواد غذایی، چهار هزار و ۵۳۰ کیلوگرم ماده غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته نیز در بندرعباس کشف و معدوم شد.

وی خاطرنشان کرد: در نتیجه این بازرسی‌ها برای ۴۸۲ واحد صنفی نیز به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی تشکیل پرونده صورت گرفت و جهت صدور رأی نهایی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس مرکز بهداشت بندرعباس تاکید کرد: بازرسان این مرکز علاوه بر بررسی وضعیت بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، نظارت ویژه ای بر سلامت مواد اولیه مصرفی نیز دارند و با متخلفان در چارچوب موازین قانونی با قاطعیت برخورد می کنند.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرجی گفت: هزار و ۵۳۹ کیلوگرم انواع مواد غذایی، نوشیدنی، بهداشتی، آرایشی، شوینده غیربهداشتی و تاریخ گذشته که از ۱۳۰۶ مورد بازرسی در ایام نوروز توسط واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان هشترود ضبط شده بود امحا شد.

وی گفت: در این بازه زمانی ۱۵ مورد به امور قضایی ارسال شد و ۲ واحد هم پلمب شد.

دیگر خبرها

  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه