Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل (APA) گفت: اعضاء کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی اقدامات قهرآمیز را مردود شمرده و تحریم های یک جانبه را درقالب هر توجیهی طرد کرده زیرا پایبند به اصول تجارت همه جانبه است. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد رضا مجیدی صبح امروز در آیین آغاز به کار نشست کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی (APA) اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از اعضاء فعال و متعهد (APA) و کشوری که میزبان دبیرخانه (APA) درتهران است، بار دیگر میزبان نشست کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی (APA) شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تمام اعضاء این کمیته دیدگاه های مشترک دارند و همواره تلاش کرده‌اند چالش های سیاسی مشترک را مطرح و پاسخی برای آن ها بیابند. 

دبیرکل (APA) ادامه داد: در این نشست ها اعضاء حاضردغدغه های خود را درخصوص اقدامات یک جانبه گرایانه ابراز می کنند. 

وی تأکید کرد: اعضاء این کمیته اقدامات قهرآمیز را مردود شمرده و تحریم های یک جانبه را در قالب هرتوجیهی مورد طرد قرار داده زیرا پایبند به اصول تجارت همه جانبه هستند. 

مجیدی تأکید کرد: در این نشست موضوعات کلیدی مورد بررسی قرار می  گیرد و همه صمیمانه تلاش می کنیم تا برای چالش ها راه حل های اساسی بیابیم و در این مسیر تاتحقق اهداف (APA) ازهیچ تلاشی دریغ نمی کنیم. 

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان تحریم مجمع مجالس آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان هستند

همزمان با روز جهانی کارگر، کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان هستند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078471 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان هستند
  • فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است
  • ۱۲ طلبه و ۴ مداح که اعضاء بدن‌شان اهداء شد/ انتشار شماره جدید «خیمه»
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک