Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@22:05:59 GMT

قتل راننده تاکسی با پیچ گوشتی

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۶۲۷۹

قتل راننده تاکسی با پیچ گوشتی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، رسیدگی به این پرونده از فروردین پارسال به‌دنبال درگیری خونین در یکی از ایستگاه‌های تاکسی در پایتخت شروع شد.یکی از راننده‌ها که فرید نام داشت در اثر اصابت پیچ گوشتی به ناحیه گیجگاهی بشدت زخمی شد و در اثر خونریزی شدید درگذشت. عامل جنایت که پسر 25ساله‌ای به نام نوید بود خیلی زود دستگیر شد و به قتل اقرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس با صدور کیفرخواست به اتهام قتل عمد در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور یک مستشار تحت محاکمه قرار گرفت.در آغاز محاکمه برادر مقتول که به نمایندگی از مادر سالخورده‌اش در دادگاه حضور یافته بود، خواستار قصاص شد. آنگاه متهم پای میز محاکمه ایستاد و در شرح ماجرا به قضات دادگاه گفت: روز حادثه من و فرید بر سر سوار کردن مسافر با هم درگیر شدیم. او آینه تاکسی من را شکست و دعوا تمام شد، اما چند دقیقه بعد او به طرف من حمله‌ور شد. من هم که پیچ گوشتی در دست داشتم ناگهان نوک آن به سر او فرو رفت. من اصلاً قصد زدن او را نداشتم و این فقط یک اتفاق بود.به دنبال اظهارات متهم 25 ساله، قاضی قربانزاده در جلسه صلح و سازش از برادر مقتول خواست از آنجا که این قتل ناخواسته رخ داده است در صورت امکان از قصاص پسرجوان گذشت کنند.پس از پایان جلسه صلح و سازش قضات برای صدور حکم شایسته وارد شور شدند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل متهم راننده تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شعب این بانک در سال 1402 به منظور مشارکت در تامین پروتئین حیوانی سبد غذایی خانوارها در سراسر کشور، بالغ بر 140 هزار فقره تسهیلات به واحدهای پرورش دام، طیور و آبزیان و همچنین کشتارگاه ها، کارخانجات خوراک دام و صنایع عمل آوری، فرآوری، انجماد و بسته بندی محصولات گوشتی پرداخت کرده اند.

بر اساس این گزارش، از مجموع 306 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی فوق الذکر در مقطع یادشده ، بالغ بر 148 هزار میلیارد ریال در راستای تامین مالی واحدهای پرورش دام سبک و سنگین، نزدیک به 110 هزار میلیارد ریال برای احداث و راه اندازی مزارع پرورش طیور گوشتی، حدود 14 هزار میلیارد ریال در حمایت از پرورش آبزیان و 34 هزار میلیارد ریال به منظور ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی مرتبط با گوشت و فرآورده های گوشتی پرداخت شده است.

شایان ذکر است، بانک کشاورزی حمایت از زنجیره تولید و تامین گوشت با هدف تحکیم پایه های امنیت غذایی کشور را یکی از مهمترین اهداف خود می داند و با پرداخت تسهیلات متنوع در تمام مراحل زنجیره تامین، شامل تولید علوفه و خوراک دام تا احداث دامداری ها، مرغداری ها و استخرهای پرورش ماهی، راه اندازی واحد های پرورش ماهی در قفس، احداث کشتارگاه ها و واحدهای فرآوری محصولات گوشتی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، تامین ماشین آلات مورد نیاز واحدهای تولیدی، احداث واحدهای بسته بندی و نهایتا حمل و توزیع، از فعالان این حوزه و تامین پروتئین حیوانی در سبد غذایی خانوارها حمایت می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • فیلم| تایمز انگلیس: به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو صادر می شود
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • فرآیند پرورش میلیون‌ها کبوتر گوشتی توسط چینی‌ها (فیلم)
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • فیلم/ در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین چه گذشت؟
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲