Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران از تأمین صندوق‌های آرا از استان تهران و چند استان دیگر خبر داد و افزود: این صندوق‌ها از چند روز قبل در تهران دپو خواهند شد تا پس از آماده‌سازی در روز انتخابات در محل‌های اخذ رأی قرار بگیرند.

به گزارش ایسنا، سیدحمید طهایی در نخستین گردهمایی اعضای هیأت‌های اجرایی مناطق ۲۲ گانه پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران گفت: امروز در حال اجرای روند انتخابات شورایاری‌ها هستیم و مقدمات این کار فراهم شده و حوزه اصلی کار در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت از سوم تیرماه ثبت نام این انتخابات آغاز شده و در کل تهران طوری پیش‌بینی انجام شده که میزکار هر یک از مناطق در حوزه اجرا و نظارت در سامانه این انتخابات قرار می‌گیرد و افراد مجاز می‌توانند به صورت روزانه این اطلاعات را دریافت کنند.

وی افزود: هیأت‌های اجرایی صلاحیت‌های اولیه را بررسی و به طور روزانه نتیجه این بررسی‌ها را اعلام خواهند کرد. بی‌تردید با مدیریت و درایت و همکاری شهرداران و معاونت‌های اجتماعی مناطق براساس زمان‌بندی انجام شده برگزاری این انتخابات پیش خواهد رفت.

طهایی تأکید کرد: سعی شده با توجه به اینکه در این انتخابات از سیستم‌های مکانیزه بهره گرفته شده است، اعتماد به بیان و اظهارات داوطلبان حکمفرما باشد. بر همین اساس مسیر ثبت نام بسیار کوتاه و زحمات مناطق نیز کم شده است.

دبیر اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر لزوم ترغیب برای شرکت در این انتخابات و ارائه آموزش‌های لازم گفت: هرچند که مسیر ثبت نام کوتاه شده اما در پس پرده اقدامات بسیار گسترده‌ای انجام می‌شود. برای مثال برگه عدم سوء پیشینه از همه افراد اخذ و استعلامات آن‌ها انجام می‌شود و نهایتاً همکاران من در هیأت‌های اجرایی همه این موارد را بررسی خواهند کرد.

وی تأکید کرد: صندوق‌های آرا که تعدادی از آن‌ها از استان تهران و تعدادی از سایر استان‌ها تأمین شده از چند روز قبل از برگزاری انتخابات در تهران دپو خواهد شد تا پس از آماده سازی نرم‌افزار و خود صندوق‌ها در روز برگزاری انتخابات در محل اخذ رأی قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات شورایاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی

ایسنا/گلستان رئیس ستاد انتخابات گلستان از تایید اعتبارنامه ۶ نفر از منتخبین مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی در هیأت اجرایی شهرستان با تایید هیأت نظارت خبر داد.

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان صبح  پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری دور اول انتخابات در استان اظهار کرد: هم‌دلی، هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، باعث شد انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شود.

وی اضافه کرد: اقدامات پیشگیرانه‌ای که ذیل این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ۶ اعتبار نامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیأت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیأت نظارت صادر شده است که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر تصریح کرد: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبد نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبد برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی گلستان ادامه داد: طبق قانون تنها کسانی می‌توانند در این دوره شرکت نمایند که یا در دور اول رای نداده باشند و یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران