Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:25:54 GMT

تیم ملی والیبال پس از نیم روز به بلغارستان رسید

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۶۸۲۲

تیم ملی والیبال پس از نیم روز به بلغارستان رسید

تیم ملی والیبال ایران پس از سفری نیم روزه وارد کشور بلغارستان شد تا در هفته پنجم لیگ ملتهای 2019 شرکت کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز (چهارشنبه) پنجم تیر ماه ۱۳۹۸ به وقت تهران با ورود به پلودیوو میزبان هفته پنجم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ در هتل پارک اسپا مستقر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان ایران ساعت ۱۵:۲۰ دقیقه بعد از ظهر روز گذشته به استانبول رفتند و بعد از یک ساعت توقف، ساعت ۱۹:۲۵ دقیقه به صوفیه پرواز کردند. تیم ملی والیبال با ورود به صوفیه، مسافت دو ساعته فرودگاه تا شهر پولودیوو را طی کردند و بعد از ۱۲ ساعت به هتل محل اقامت خود رسیدند.

سعید معروف، سید محمد موسوی، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی، محمدجواد معنوی‌نژاد، علی شفیعی، پوریا فیاضی، مسعود غلامی، محمدرضا حضرت‌پور، جواد کریمی، علی اصغر مجرد، پوریا یلی و محمدرضا مؤذن ترکیب تیم ملی ایران در این هفته را تشکیل می‌دهند.

* برنامه بازی‌های تیم ملی ایران در هفته پنجم لیگ ملت‌ها
بازی اول: ایران - صربستان، جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۰
بازی دوم: ایران - بلغارستان، شنبه ۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۰
بازی سوم: ایران - آمریکا، یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۰

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي واليبال ايران واليبال هفته پنجم لیگ ملت های والیبال 2019 بلغارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور

دو تیم استقلال و تراکتور از سری رقابت‌های هفته ۲۵ لیگ برتر ایران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در تبریز به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ساعت ۱۷ به وقت ایران برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال پایان یافت.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • اوقات شرعی پنجم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی فردا پنجم اردیبهشت در شیراز