Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@02:36:59 GMT

مجمع نمایندگان استان پیگیر مسائل نطنز خواهد بود

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۷۰۶۲

مجمع نمایندگان استان پیگیر مسائل نطنز خواهد بود

اصغر سلیمی نماینده مردم سیمیرم و سخنگوی کمیسیون شوراها و امور کشور گفت: قطعا مجمع نمایندگان اصفهان پیگیر مشکلات و مباحث حوزه انتخابیه مرحوم صفاری هستند و مردم این مناطق در صورت نیاز به مطرح کردن موضوعات و مشکلات خود می توانند به دفتر مجمع نمایندگان استان مراجعه کنند.

اصغر سلیمی نماینده مردم سیمیرم وسخنگوی کمیسیون شوراها و امور کشور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، پیرامون درگذشت نماینده نطنز اظهار کرد: آقای صفاری نماینده‌ای بسیار با اخلاق و فعال در مجلس شورای اسلامی و حوزه ی انتخابیه خود بود همچنین در کارنامه ای خود خدمات درخشانی در وزارت امورخارجه از خود به جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایشان همیشه در جلسات پیگیر مشکلات حوزه انتخابیه خود بود و تا آخرین لحظات عمرش با وجود بیماری در جلسات مجمع نمایندگان استان شرکت کرده و پیگیر مشکلات شهرستان انتخابیه خود و استان اصفهان بود، همچنین معاونان دیپلماتیک مجلس بارها اعتراف کردند که هیچگاه ایراد و اشکالی به درخواست های این نماینده وارد نبود به دلیل اینکه بسیار دقیق در خواست های خود را ایراد می کرد.

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور ادامه داد: باتوجه به اینکه انتخابات آینده در دوم اسفندماه برگزار می شود و تا قبل از آن انتخاباتی در کشور نداریم، نطنز و قمصر نماینده اختصاص برای خود در مجلس ندارند اما قطعا مجمع نمایندگان اصفهان پیگیر مشکلات و مباحث حوزه انتخابیه ایشان هستند و مردم این مناطق در صورت نیاز به مطرح کردن موضوعات و مشکلات خود می توانند به دفتر مجمع نمایندگان استان مراجعه کنند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجمع نمایندگان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود

به گزارش خبرنگار مهر، بابک سوری پیش از ظهر چهارشنبه در جمع فعالان ict کردستان که با حضور معاون وزیر ارتباطات در پارک علم و فناوری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۶۰ شرکت استان از خانواده ارتباطات و فناوری اطلاعات است و شرکت‌هایی که در این زمینه کار می‌کنند باید بتوانند ماحصل دستاوردهای خود را به صنعت، عملیات و ورود محصولات فیزیکی در استان تزریق کنند.

وی بیان کرد: تولید نرم افزار در استان خوب است اما باید کارهای شرکت‌های فناوری اطلاعات در حوزه صنعت کاربرد خود را نشان دهد و به افزایش محصول و تولید خدمات منجر شود.

سوری خاطرنشان کرد: روزانه پیگیر بهبود فیزیکی زیرساخت‌های فیزیکی که بیشتر تأمین مکان است هستیم و تلاش خود را در این راستا بکار می بریم.

وی کمبود تسهیلات، حمایت مالی و سایر مشکلات مطرح شده توسط شرکت‌های فناوری اطلاعات در این جلسه را درست دانست و بیان کرد: باید شرکت‌ها نوآوری و خلاقیت به خرج دهند تا کارهای خلاقانه داشته باشند.

رئیس پارک علم و فناوری کردستان عنوان کرد: ماهیت نوآوری در کار شرکت‌های فناوری باید دنبال شود و فکرهای متفاوت ارائه شود تا شاهد پیشرفت این شرکت‌ها در استان باشیم.

سوری اضافه کرد: افزایش امکانات و کاهش مشکلات هدف ماست و پیگیر این موارد در استان هستیم.

کد خبر 6087574

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد