Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:17:57 GMT

اقتصاد مقاومتی را برای جوان و نوجوان تشریح کنیم

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۷۳۷۷

اقتصاد مقاومتی را برای جوان و نوجوان تشریح کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی صبح چهارشنبه در جمع فعالان فرهنگی گناباد اظهار کرد: کار فرهنگی و تلاش برای آبادانی جامعه مختص یک شخص و نهاد نیست بلکه همه باید تلاش کنند تا کار رنگ الهی و وجه الهی به خود بگیرد و کار فرهنگی اگر پیوست اجتماعی نداشته باشد، خنثی است.

وی افزود: امروز در جامعه باید مهمترین موضوعات را با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب ترویج کنیم و امروز مهمترین دغدغه جامعه مسأله اقتصادی است که در کنار این مهم‌، مسأله فرهنگی هم باید مورد توجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: جبهه انقلاب اسلامی رسانه ندارد و رسانه انقلاب اسلامی را باید فعال کنیم و مجمع خیرین فرهنگی راه اندازی شود و بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب، اقتصاد مقاومتی را برای جوان و نوجوان باز کرده تا در جهت فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی، در حلقه‌های فرهنگی گام‌های روشنی برداشته و به سمت این مهم در جهت آبادانی جامعه حرکت کنیم.

صاحبقرانی تصریح کرد: در یک جمع فعال فرهنگی اولین هدف حفظ آن جمع است، نفسانیات در یک جمع معنا ندارد و چه بسا مانع گسترش روحیه جهادی و از هم پاشیدن آن جمع می‌شود.

وی بیان کرد: شیطان در یک جمع بهم پیوسته نمی‌تواند وارد شود و از نقطه ضعف نفسانیت و غرور بر پیکره گروه ضربه می‌زند، در یک جمع آرمان‌ها باید حفظ شود و کار فرهنگی یعنی جمع شدن برای امر الهی و کار خدایی.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری و پیرو اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، کار فرهنگی روحیه جهادی و تلاش مضاعف می‌طلبد و اداره تبلیغات اسلامی این آمادگی را دارد که از کانال آن تمام طرح‌ها از مرحله قانون تا عمل اجرایی شود و رسیدن به یک هدف یکپارچه در زمینه فرهنگی، آرمان اداره تبلیغات اسلامی است.

کد خبر 4651481

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، مهدی عسگری با اشاره به موضوع مردمی سازی اقتصاد، گفت: نام‌گذاری ۱۶سال، به عناوین اقتصادی، نشانه‌ی آن است که باوجود تثبیت انقلاب سیاسی، تاکنون انقلاب اقتصادی به ثمر نرسیده است.   نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی، بر پایه نقش مردم در اداره امور استوار شد، اما به دلیل تداوم سیاست‌های اقتصاد_سرمایه‌داری و نسخه‌های معیوب و ناقص وارداتی، نقش مردم در اقتصاد، حداقلی بوده و همچنان شاهد شکاف طبقاتی و بی‌عدالتی در توزیع منابع عمومی هستیم.   وی افزود: در اقتصاد مردمی تمرکز ثروت نباید در اختیار عده‌ای خاص باشد تا اقلیت اشراف بتوانند با استثمار نیروی کار و ایجاد انحصار و رانت و به قیمت غارت سفره‌ی مردم، به سود‌های سرشار برسند.   عسگری تصریح کرد: مردمی‌سازی واقعی اقتصاد، یعنی در اختیار قراردادن ابزار‌های تولید، بصورت عادلانه به مردم، یعنی حذف نابرابری، تبعیض و رانت‌خواری، یعنی توزیع عادلانه فرصت‌ها و امکانات کشور برای تولید و تجارت.

دیگر خبرها

  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید