Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:13:11 GMT

لزوم تکمیل پروژه‌های گردشگری ماسال

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۷۴۶۱

لزوم تکمیل پروژه‌های گردشگری ماسال

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد جواد عامر، فرماندار ماسال بر لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های زیستگاه مرال، ساختمان تبلیغات اسلامی، یادمان مشهد میرزا، سایت موزه اسب ریسه و موزه شهر ماسال تاکید کرد.

وی در جلسه پیگیری پروژه‌های عمرانی شهرستان ماسال گفت: با توجه به کمبود اعتبارات دولتی، تصمیم گرفته شد برای تکمیل و بهره برداری از پروژه حفاظتی و گردشگری زیستگاه مرال از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود که با توجه به مراجعه چندین سرمایه گذار، احتمالا با نهایی شدن قرارداد عملیات اجرایی جهت تکمیل این پروژه در آِینده نزدیک آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ماسال نیاز شهرستان به فضای فرهنگی و سالن اجتماعات استاندارد را یکی از دغدغه‌های مهم برشمرد و افزود: امیدواریم ساختمان اداری تبلیغات اسلامی و سالن اجتماعات آن با توجه به اهمیت این پروژه و با استفاده از اعتبارات کمکی سایر بخش‌ها بتواند هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

عامر با تاکید بر لزوم پیگیری جدی پروژه یادمان مشهد میرزا اظهار داشت: بخش مطالعات این پروژه که با مسئولیت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حال انجام است، در مراحل پایان خود قرار دارد و انتظار می‌رود با توجه به اهمیت و جایگاه والای این سردار ملی تا این پایان ماه با انتخاب پیمانکار مربوطه هر چه سریعتر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی با تاکید بر رسیدگی جدی به پروژه‌های سایت موزه اسب ریسه و ساختمان موزه شهر ماسال از سوی اداره کل گردشگری تصریح کرد: با توجه به اهمیت این دو پروژه انتظار می‌رود این پروژه‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/ع

ضرورت تسریع در روند اجرای پروژه‌های گردشگری شهر ماسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جاذبه گردشگری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ وحید وزیری راد در حاشیه بازدید اعضای طرح ۸۴۰ واحدی زمین‌های ۲۷ هکتاری پردیسان، (مقابل دانشگاه آزاد اسلامی) با بیان اینکه این پروژه از سال ۹۹ با مشکلات زیادی مواجه بوده و در ۸ ماه گذشته با دستور مستقیم استاندار پیشرفت قابل توجهی را داشته است افزود: پیشرفت این پروژه تاکنون ۷۰ درصد برآورد شده است و در صورت تامین مالی از وام بانک و واریزی به موقع اعضا، مهر ماه تحویل مالکان خواهد شد. 
وی گفت: تاسیسات بلوک‌های فاز ۱ این پروژه تمام شده و در مرحله کاشی و سرامیک است.
 طرح نهضت ملی مسکن در استان قم در حال حاضر با ساخت ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد در حال اجراست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می شود
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • بررسی عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون اصل نود
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی