Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:20:56 GMT

ساعات کار امروز و فردا ادارات جیرفت تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۷۶۳۷

ساعات کار امروز و فردا ادارات جیرفت تغییر کرد

ابوذر عطا پور وزیر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به افزایش بیش از حد دمای هوا و درخواست مدیریت برق شهرستان جیرفت در راستای کاهش مصرف برق و مجوز معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری کرمان، روزهای چهارشنبه پنجم و پنجشنبه ۶ تیرماه پایان وقت اداری به ترتیب ۱۲ و ۱۱ ظهر اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند پس از پایان ساعات کار اداری نسبت به صرفه جویی در مصرف برق نظارت لازم را داشته باشند، اظهار داشت: ساعات کار بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، خدماتی امدادرسانی و آتش نشانی به روال معمول خواهد بود.

فرماندار جیرفت اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی ضمن نظارت و تلاش جدی در خصوص کاهش مصرف انرژی دستگاه مربوطه، سیستم‌های سرمایشی خود را در دمای ۲۵ درجه سانتی گراد تنظیم و حداکثر تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه خاموش کنند.

شهرستان جیرفت با ۳۰۸ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

۷۴۵۰/۷۴۲۹/‏۳۰۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداری ساعت کاری ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روزهای آن به روال قبل برگشت.

وی در گفتگو با ایسنا یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه‌ شروع می‌کند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898973

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان جمعه ۷ اردیبهشت
  • رشد ابر‌های همرفتی و رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان
  •  پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟