Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،سیامک الیاس پور مدیر جهاد کشاورزی روانسر گفت : مجموع نهاده‌های دامی شامل یک هزار و ۸۲۵ تن کنجاله سویا و یک هزار و ۲۶۰ تن ذرت دانه‌ای است.

وی گفت : توزیع نهاده‌های دامی در راستای تداوم جوجه ریزی در واحد‌های مرغداری و با هدف کاهش قیمت تمام شده محصول و ایجاد تعادل در بازار انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی روانسر اضافه کرد: هم اکنون ۱۶۰ واحد مرغداری با ظرفیت یک میلیون و ۹۰۰ هزار قطعه در هر دوره در این شهرستان فعالیت دارند.

الیاس پور اضافه کرد: شهرستان روانسر رتبه اول تولید مرغ را در سطح استان کرمانشاه دارد.

وی افزود: ضمانت بانکی و امهال تسهیلات، کمبود واکسن و دارو، کمبود سهمیه ذرت و سویا و تأخیر در ارسال محموله‌های دامی مهمترین مشکلات مرغداران این شهرستان است.

 

 

انتهای پیام/د

توزیع نهاده‌های دامی از نوع کنجاله سویا و ذرت دانه‌ای

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی میادین میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند

محمد حسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عشایر استان خراسان رضوی به طور سنتی در فصل بهار از مناطق قشلاقی خود که در دشت‌ها و مناطق کم‌ارتفاع واقع شده به سمت ارتفاعات و مناطق ییلاقی کوچ می‌کنند.

مدیر کل امور عشایر خراسان رضوی افزود: کوچ در زندگی عشایر یک رویداد بوده که به طور معمول ۳۰ تا ۴۰ روز در مسیر ایلراه‌های عشایری ادامه دارد و عشایر پس از استقرار در مناطق ییلاقی حداکثر ۳ ماه در این مراتع حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: ارتفاعات هزار مسجد، کوه‌های عمارت، محمدبیک، اسفجیر، سنجربیک و ارتفاعات شهرستان‌های دارای عشایر استان، از جمله مناطقی هستند که عشایر در آنها مستقر می‌شوند.

جعفری گفت: در حال حاضر ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند که ۹۳۶ هزار واحد دامی را در اختیار دارند و در ۱۷ شهرستان استان پراکنده هستند.

مدیر کل امور عشایر خراسان رضوی با اشاره به نقش و اهمیت عشایر در تولید محصولات دامی و کشاورزی، تصریح کرد: عشایر استان خراسان رضوی سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۱۱ هزار و ۸۰۰ تن شیر، ۱۳۰۰ تن پشم، کرک و مو و ۱۶ هزار مترمربع صنایع دستی تولید می‌کنند.

کد خبر 6089118

دیگر خبرها

  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران