Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@02:29:17 GMT

دانلود اپلیکیشن خشک‌شویی آنلاین واش لین

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۷۷۵۳

دانلود اپلیکیشن خشک‌شویی آنلاین واش لین

یکی از روش‌های شستشوی لباس‌ها خشک‌شویی هست. به دلیل اینکه در این روش شستشو از آب استفاده‌ای نمی‌شود خشک‌شویی نام‌گذاری شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام واش،  با ظهور فنّاوری و نیاز جامعه و فراگیر شدن اپلیکیشن موبایل، خشک‌شویی واش لین به معرفی خدمات تحت اپلیکیشن خود می‌پردازد

دلیل استفاده از خشک‌شویی

در روش شستشوی معمولی با آب، مولکول‌های آب به دلیل قطبی بودن، تارهای پارچه را به خود جذب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق باعث می‌شود پارچه حالت اصلی خود را از دست بدهد.

پارچه‌های دارای بافت مخلوط مثل کت‌وشلوار و پالتوها پس از شسته شدن با آب حلت اصلی خود را ازدست‌داده و فرم آن‌ها از بین می‌رود.

ولی در روش خشک‌شویی از شوینده‌های شیمیایی غیر قطبی استفاده می‌شود که این کار باعث می‌شود لباس‌ها فرم و حالت خود را از دست ندهند و درعین‌حال اگر لکه‌ای هم روی لباس باشد در این روش درصد از بین رفتن آن بسیار بیشتر از روش شستشو با آب است.

چرا استفاده از خدمات خشک‌شویی آنلاین واش لین؟

روش‌های سنتی خشک‌شویی به این صورت بوده که شما با مراجعه به مغازه‌های خشک‌شویی لباس‌های خود را تحویل می‌دهید و بعد از مدت تعیین شده برای دریافت لباس خود مجدد به خشک‌شویی مراجعه می‌کنید.

در این روش ممکن است شما مشکل کمبود وقت را داشته باشید، اما استفاده از خدمات آنلاین خشک‌شویی واش لین باعث می‌شود شما در وقت خود صرفه‌جویی کرده و با ثبت سفارش آنلاین خشک‌شویی، کارشناسان واش لین در محل تعیین شده حضور می‌یابند و پس از اتمام کار لباس‌های شما را در محل تعیین‌شده تحویل می‌دهند.

نکته مهم اینجاست که شما هیچ هزینه‌ای بابت ارسال و دریافت لباس‌های خودپرداخت نمی‌کنید.

مزیت‌های استفاده از سرویس خشکشویی آنلاین واش لین به صورت زیر است:

- امکان ثبت سفارش آنلاین از طریق وب‌سایت order.washlin.com/order

- اپلیکیشن

- ربات تلگرام @washlinbot

- شماره تماس ثابت ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲

- دریافت و ارسال رایگان در نقاط تعین شده هنگام ثبت سفارش

- پشتیبانی حرفه‌ای مشتریان

- شستشو با تجهیزات ایتالیایی

- شستشو با شوینده‌های آلمانی

- صرفه‌جویی در وقت

- قیمت مناسب

- بسته‌بندی حرفه‌ای

روش‌های پرداخت متنوع (دستگاه کارت‌خوان، پرداخت آنلاین، نقد)

دانلود اپلیکیشن خشکشویی

شما برای استفاده از خدمات واش لین می‌توانید از هر روشی که برای شما راحت‌تر است استفاده کنید.

روش آسان و پیشنهادی ما استفاده از اپلیکیشن اندروید خشک‌شویی واش لین است که از طریق لینک مستقیم و کافه بازار قابل دانلود است.

چند وقتی است که برای اپلیکیشن‌های ایرانی سیستم‌عامل ios مشکل به وجود آماده است.

اپلیکیشن آی او اس واش لین نیز شامل محدودیت‌های شرکت اپل شده است.

تا زمانی که راه حل مناسب و پایدار برای اپلیکیشن‌های ios بیاید، ما برای کاربران سیستم‌عامل ios خشک‌شویی واش لین استفاده از وب‌سایت و ربات تلگرام را پیشنهاد می‌دهیم که بسیار ساده هست.

روند ثبت سفارش در واش لین

- مرحله اول ثبت‌نام

- مرحله دوم تعیین زمان دریافت و تحویل

- مرحله سوم انتخاب آدرس دریافت و تحویل

- و در آخر ثبت نهایی سفارش

پس از ثبت‌نام در سامانه واش لین که از طریق شماره موبایل انجام می‌شود، شما باید زمان دریافت و تحویل البسه توسط خودروهای واش لین را مشخص کنید.

بعد از آن آدرس‌های خود را وارد کنید. شما می‌توانید توضیحات نیز به سفارش اضافه کنید که این کار باعث راحت‌تر شن روند پردازش سفارش شما می‌شود.

شما هنگام ثبت سفارش می‌تواند از کد تخفیف‌هایی که واش لین در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد استفاده کنید و در قسمت موردنظر کد تخفیف خود را وارد کنید.

مرحله بعدی انتخاب اقلام سفارش است که این بخش اختیاری هست. شما در این بخش می‌توانید تعداد و نوع سفارش خود را مشخص کنید. شما همچنین می‌توانید قیمت تعرفه خدمات خشک‌شویی را نیز مشاهده کنید.

به‌عنوان‌مثال می‌توانید خشک‌شویی پرده را از لیست موردنظر انتخاب کنید.

و در آخر ثبت نهایی سفارش است که باید انجام دهید تا سفارش شما در سیستم واش لین مورد پردازش قرار گیرد.

روند انجام شستشوی لباس‌ها در خشک‌شویی آنلاین واش لین

پس از اینکه از طریق یکی از روش‌های گفته‌شده در واش لین درخواست داده شد، خودروهای واش لین در سریع‌ترین زمان ممکن در محل تعیین‌شده حضور می‌یابند و لباس‌های شما را داخل کیسه‌های مخصوص می‌گذارند.

خودروهای خشک‌شویی واش لین تمام سفارشات را در طی روز از سراسر نقاط شهر تهران جمع‌آوری کرده و در آخر روز کاری به کارگاه می‌برند.

کارمندان متخصص واش لین لباس‌ها را درون ماشین‌های مخصوص خشک‌شویی گذاشته و مواد شستشو را در قسمت مخصوص خود قرار می‌دهند.

پس از تمام شدن مدت‌زمان شستشو وقتی لباس‌ها را از ماشین خارج می‌کنند، به‌طور کامل خشک هستند.

خشک‌شویی واش لین برای از بین بردن لکه روی لباس‌ها از اصول انحلال‌پذیری استفاده می‌کند.

لکه‌بری لباس‌ها دو مرحله دارد:

- ابتدا لکه توسط دستگاه نرم‌کننده شل می‌شود

- سپس با فشار زیاد برداشته می‌شود

مواد لکه بر مورد استفاده در این روش باید بتواند لکه‌های ریز روغن و چربی را در خود حل کند. یکی از محلول‌های رایج که برای لکه‌بری استفاده می‌شود، پرکلر پلی‌اتیلن یا پر کلر اتیلن است. این محلول شبیه بنزین است و شکل مایع است. وزن این محلول برای هر لیتر ۳ کیلوگرم هست. این محلول قابلیت ضدعفونی دارد و از همه مهم‌تر بو ندارد.

دی‌اکسید کربن مایع نیز از جدیدترین حلال‌ها است که برای تمیزکردن لکه‌های پارچه نیز کاربرد دارد. این ماده غیرسمی و غیرقابل اشتعال است

ما در خشک‌شویی واش لین بابت خدمات لکه بری لباس هزینه‌ای از مشتری دریافت نمی‌کنیم.

راه‌های ارتباط با واش لین

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت خشک‌شویی آنلاین واش لین www.washlin.com، صفحه اینستاگرام خشک‌شویی آنلاین واش لینwww.instagram.com/washlin.ir، تلگرام پشتیبانی خشک‌شویی آنلاین واش لین و راهنماییwashlinco@ و کانال رسمی خشک‌شویی آنلاین واش لین www.telegram/washlin، مراجعه کنند.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خشکشویی آنلاین اپليكيشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید

اپلیکیشن تماس اندروید قابلیت جدیدی دریافت کرده و ایموجی صوتی را در دسترس برخی از کاربران قرار داده است.

ایموجی‌های صوتی در اپلیکیشن Phone در واقع افکت‌های صوتی استانداردی هستند که با انتخاب یکی از چند ایموجی تشویق، خنده، جشن، گریه و صدای تبل (???? ???? ???? ???? ???? ) پخش می‌شوند.

وقتی شما به عنوان تماس‌گیرنده یکی از ایموجی‌های صوتی را انتخاب می‌کنید، اپلیکیشن تماس گوگل انیمیشن کوتاهی را همراه با افکت صوتی به مدت چند ثانیه پخش می‌کند که در هر دو طرف تماس شنیده می‌شود.

گوگل در توضیح قابلیت جدید اپلیکیشن تماس می‌گوید: «احساسات و حالت‌های مختلف خود را با صدا‌هایی مانند تشویق، خنده، گریه یا تبل از طریق لمس تصویر هریک از ایموجی‌ها به طرف مقابل ابراز کنید.»

برای فعال‌کردن ایموجی صوتی باید وارد بخش عمومی (General) تنظیمات گوشی شوید یا در صفحه‌ی اپلیکیشن تماس، روی بیشتر (More) بزنید تا گزینه‌ی ایموجی صوتی (Audio Emoji) را مشاهده کنید.

پس از فعال‌کردن، دکمه‌ی «ایموجی صوتی» در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن ظاهر می‌شود و به شما اجازه می‌دهد با زدن روی آن، یکی از شکلک‌ها را انتخاب کنید تا صدای مرتبط پخش شود.

به‌نظر می‌رسد که محدودیتی برای استفاده از این ایموجی‌ها وجود دارد، زیرا فاصله‌ی کوچکی بین استفاده‌ی مجدد از آنها لازم است که از پخش پشت سر هم صدا‌ها جلوگیری می‌کند.

ایموجی صوتی درحال‌حاضر از طریق آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن Phone گوگل در کانال بتا (نسخه‌ی ۱۲۸) در دسترس است. این ویژگی احتمالاً در هفته‌های آینده برای تمام کاربران منتشر خواهد شد.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!
  • محمد مهاجری: آقای نصیری! انتقادهایتان روی چشم؛ اما شاهزاده شویی چرا؟
  • چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • چگونه تیک‌تاک از یک اپلیکیشن محبوب به تهدیدی برای آمریکا تبدیل شد؟
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • دروغگویی BBC برای خون‌شویی