Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-04@23:37:43 GMT

کوتاهی در سد نرماب در سیل اخیر مشخص است

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۷۷۹۵

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: اگر در حادثه سیل مدیریت می کردیم امروز این سیلاب پیش نمی آمد و امروز فهمیدیم که در سد نرماب کوتاهی شده است چون فلسفه سد نرماب جلوگیری از سلاب بود.به گزارش بلاغ،حسین معروفی عصر امروز در مراسم بهره برداری از مخزن بتنی زمینی 300 متر مکعبی آب شرب روستای مهدی آباد شهرستان علی آبادکتول که با تلاش قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان احداث شد اظهار کرد: ما در سپاه در راستای محرومیت زدایی شب و روز نداشته و نخواهیم داشت زیرا بعد از اعمال واجب خدمت به مردم بهترین عبادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم ما صاحب کرامتند و نباید منتظر تشکر مردم باشیم و خدمت به مردم رسالت  ما است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: پاسداری که از کنار مشکلات مردم به سادگی بگذرد انقلابی نیست.

معروفی بیان کرد: فرماندار اعلام کردند دو روستای دیگر در این شهرستان فاقد آب شرب هستند و من دستور می دهم بدون نوبت نسبت به تامین آب شرب این دو روستا توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان اقدام شود.

وی گفت: مردم ثابت کردند هر زمانی که صادقانه کنار آنها بودیم کنار شما خواهند بود.

وی گفت: هرجایی مردم پای کار بیایند هزینه‎ها هم کاهش خواهد یافت و این مردمی که با نجابت پای انقلاب ایستادند نباید از حداقل های زندگی همانند آب شرب محروم باشند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با مردم تعریف می شود و هدف دشمن مردم است چون مردم انقلاب را می‎خواهند.

معروفی گفت: متاسفانه برخی در کشور کم‎کاری می کنند در حالی که امروز به اقدام جهادی برای مردم نیاز است تا توطئه دشمن را خنثی کنیم.

وی تاکید کرد: اگر در حادثه سیل مدیریت می کردیم امروز این سیلاب پیش نمی آمد و امروز فهمیدیم که در سد نرماب کوتاهی شده است چون فلسفه سد نرماب جلوگیری از سلاب بود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی باران بهاری برای امروز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس اداره پیش بینی هواشناسی گلستان گفت: سامانه ناپایدار بارشی از فرداشب وارد استان می‌شود که باران و باد شدید و کاهش محسوس دما از پیامد‌های فعالیت این سامانه در استان است.

محمود محمد قلی پور گفت: این سامانه در برخی مناطق استان به ویژه مناطق کوهستانی با بارش‌های رگباری سبب آبگرفتگی خیابان‌ها و بالا آمدن آب رودخانه هامی شود.

توقف نکردن در حاشیه رودخانه ها، احتیاط در رفت و آمد‌های جاده‌ای و فعالیت‌های کوهنوردی از توصیه‌های کارشناس هواشناسی گلستان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • جدول میزان بارش‌های فارس تا ساعت ۶:۳۰ امروز
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • پیش بینی باران بهاری برای امروز
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد