Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

نشست مشترک مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و هیات سرمایه‌گذار چینی با موضوع سرمایه‌گذاری در ساخت ترمینال جدید این مجموعه برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، علی رستمی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در نشست مشترک با سرمایه‌گذاران چینی با اشاره به برنامه جامع توسعه ٣٠ ساله این مجموعه اظهار داشت در این برنامه ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری و افزایش همکاری‌های اقتصادی با سایر کشورها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی با بیان فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی شهر فرودگاهی افزود علاوه بر این دو منطقه، در حال حاضر یکی از اولویت‌های مهم شهر فرودگاهی جذب سرمایه‌گذار برای ساخت ترمینال مسافری جدید در این مجموعه است که مذاکراتی در این خصوص با چند سرمایه‌گذار صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای ساخت فاز نخست این ترمینال طی ٥ سال آینده که ظرفیت اعزام و پذیرش ٢٥ میلیون مسافر در سال را دارد، ٢,٥ میلیارد یورو سرمایه‌گذاری لازم است.

در ادامه جلسه سرپرست هیات سرمایه‌گذار چینی با ارائه گزارشی از اقدامات و طرح‌های خود در حوزه فرودگاهی بر توسعه همکاری‌ها با شرکت شهر فرودگاهی تأکید کرد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهر فرودگاهی امام علی رستمی ساخت ترمینال سرمایه گذار چینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه کتاب تهران امروز آغاز به کار می کند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، آیین افتتاح رسمی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز  ساعت ۱۵ چهارشنبه  در کوشک کتاب واقع در شبستان مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

در این آیین مسئولان فرهنگی کشور و اصحاب صنعت نشر ایران حضور دارند.

 سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • شناسایی سرمایه‌گذار اولیه‌ برای کارخانه فولاد ازنا
  • این تصاویر پربازدید شد؛ اقدام معلم فداکار در سیل+ ویدئو
  • احداث ترمینال بار هوایی در دستور کار در فرودگاه گناباد قرار گرفت
  • نمایشگاه کتاب تهران امروز آغاز به کار می کند
  • ارائه خدمات فرودگاهی به ۳ هزار و ۲۰۰ مسافر در روز
  • اجرای طرح توسعه خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
  • شرکت مشاور سرمایه گذاری ترنج چقدر زیان ساخت؟
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند