Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره ماموریت های واحد اردبیل در راستای طرح پایش اظهار کرد: اولویت دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل موضوع گردشگری و سلامت است؛ همچنین در حوزه های کشاورزی، سیستم بهره وری و IT برنامه ریزی هایی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه ریزی برای انجام هرچه بهتر این ماموریت ها انجام شده و استادان و اعضای هیات علمی در خصوص این ماموریت توجیه شده اند؛ همچنین سیستم های قدیمی واحدها در حال تغییر کاربری به سمت سیستم پایش آزاد است تا دانشجویان و استادان عضو آن بشوند.

رسولی ادامه داد: در حال حاضر شناسایی مسائل و مشکلات سطح استان را در دستور کار قرار داده ایم تا بر این اساس، نظام موضوعات پایان نامه های دانشجویی را هدفمند کنیم.

رئیس واحد اردبیل با اشاره قراردادهای اخیر این واحد با شرکت ها و بخش های غیر دانشگاهی تصریح کرد: واحد اردبیل در حوزه گردشگری، تفاهمنامه 4جانبه ای را با استانداری اردبیل، اداره کل میراث فرهنگی و سازمان میراث فرهنگی امضا کرده است که طرح های مطالعاتی در زمینه گردشگری، گردشگری دیجیتال و ایجاد هتل آموزشی از جمله محورهای این تفاهمنامه بود.

وی با بیان این که روند ایجاد هتل آموزشی 60 تا 70 درصد پیشرفت داشته است گفت: با توجه به این که استان اردبیل یکی از قطب های گردشگری کشور محسوب می شود، مطالعاتی که در زمینه صنعت گردشگری انجام شد و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که آموزش های مهارتی در زمینه فرهنگ گردشگری باید ارتقاء پیدا کند.

رسولی خاطرنشان کرد: طبق این طرح دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سرعین به دانشکده گردشگری، مرکز تحقیقات و آموزش های مهارتی و صنعت هتلداری تبدیل خواهد شد؛ درحال حاضر فاز اول این هتل با ورود رشته گردشگری در حال اجراست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل اذعان داشت: دوره های آموزشی این هتل با هماهنگی جامعه هتل داران استان و اداره کل میراث فرهنگی طراحی شده که در آن بر روی آموزش های تخصصی آزاد، تمرکز شده است و تاکنون 150 نفر ثبت نام کرده اند. دوره های آموزشی به صورت کوتاه مدت خواهد بود که در پایان دوره به افراد مدرک مهارتی داده خواهد شد.

انتهای پیام/

108 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل سرعین هتل آموزشی صنعت گردشگری اسحاق رسولی طرح پایش دکتر طهرانچی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل سرعین هتل آموزشی صنعت گردشگری طرح پایش دکتر طهرانچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  خانم دوستمحمدیان سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای خواهران مهدیشهر  گفت : بانوان و دختران علاقمند به چرم دوزی در یک دوره آموزشی ۳۰ ساعتهاین هنر سنتی را فرا میگیرند

در پایان دوره به هنر آموزان تائیدیه  آموزش ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در اردبیل
  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در کاشمر
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر