Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

رسانه‌های بلژیکی مدعی شدند مسئولان قضایی بلژیک، 10 تا 12 نفر از جمله جرج لیکنز سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال بلژیک و فرانشویس دکرسماکر رئیس پیشین فدراسیون فوتبال بلژیک را به اتهام دست داشتن در تخلف گسترده در فوتبال این کشور، برای ادای توضیحات فرا خوانده است. پرس و جوها در این زمینه هم روز گذشته (سه‌شنبه) و امروز (چهارشنبه) توسط پلیس قضایی فدرال بلژیک صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرج لیکنز که سابقه سرمربیگری تیم فوتبال تراکتور تبریز را دارد، به همراه دو وکیل خود برای توضیحات در محل بازپرسی‌ها (دادگستری فدرال بروکسل) حاضر شد. هرمان فن‌هولسبیک سرمربی پیشین اندرلخت هم یکی از افرادی بود که برای ادای توضیحات در زمینه تخلفات صورت گرفته، فراخوانده شده است.

دژان ولیکوویچ، ایجنت بلژیکی- صربستانی در زمینه رو شدن این تخلف گسترده در فوتبال بلژیک همکاری نزدیکی با سیستم قضایی این کشور داشته است.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

طبق ادعای خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

کد خبر 848688 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس