Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@19:13:03 GMT

آغاز ثبت نام طرح تابستانی نشاط معنوی

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۹۶۱۷

آغاز ثبت نام طرح تابستانی نشاط معنوی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام صفری معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: در آستانه فرا رسیدن فصل تابستان و در راستای پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه‌های استان فارس برگزار می‌شود.

وی افزود: برای هر مقطع سنی کلاس‌های آموزشی مجزا با موضوعاتی همچون احکام، عقاید، روان‌خوانی قرآن، کلاس‌های هنری، کامپیوتر، والیبال، پینگ پنگ، استخر، گیم نت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نیز در نظر گرفته شده است.

 صفری با اشاره به مهلت ثبت نام این کلاس‌ها تا یازدهم تیرماه در گروه سنی بین ۷ تا ۱۸ سال، اذعان داشت: استفاده از ظرفیت طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستانی در جهت قطب فرهنگی کردن بقاع متبرکه، بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان با هدف تقویت بنیه اعتقادی و دینی و سوق دادن نسل جوان به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در آستان مقدس امامزادگان (ع) و بقاع متبرکه از اهم اهداف اجرای طرح نشاط معنوی است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: در این طرح برنامه‌های تفریحی و دوره‌های آموزشی، کلاس‌های قرآن، اردو‌های یک یا چند روزه و مسابقه پیش‌بینی شده است.

حجت الاسلام صفری بیان کرد: طرح نشاط معنوی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م 

اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی با محوریت بقاع متبرکه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه اخبار فرهنگی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست

حمید طریفی‌حسینی، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت:والدین کودکانی که شش سال آن‌ها تمام و کار سنجششان انجام شده، می‌توانند با مراجعه به سایت my.medu.ir به صورت الکترونیکی نسبت به ثبت‌نام فرزندشان در کلاس اول اقدام کنند.

وی با بیان این که ۱۹  اردیبهشت  ثبت‌نام کلاس اولی‌های ایرانی آغاز می‌شود؛ افزود: ثبت نام دانش آموزان اتباع پس از ثبت نام کلاس‌اولی‌های ایرانی آغاز می‌شود.

طریفی حسینی ادامه داد: دانش آموزانی که قصد جهش تحصیلی دارند باید با مراجعه به سازمان آموزش و پرورش استثنایی آزمون‌های هوش و استعداد را دهند. زمان ثبت نام این آزمون توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی اعلام می‌شود.

شایان ذکر است که تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد