Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در گذر چهارباغ برگزار می‌شود گفت: از مردم انقلابی برای حضور در برنامه‌های فرهنگی و نماز جماعت مقابل مدرسه چهارباغ با عنوان «چهارشنبه‌های آسمانی» دعوت می‌کنیم. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ علی مقواساز پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین با بیان اینکه فرصت استفاده از برنامه‌های فرهنگی بسیج یک توفیق است اظهار داشت: سپری کردن اوقات فراغت در این جمع براساس آیات، احادیث و بیانات مقام معظم رهبری یک عبادت و مسیر شما موجب افزوده شدن افراد به مسیر امام زمان(عج) و اهل بیت(ع) است، پس بدانید که خداوند شما را بسیار دوست دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه‌ داد: در این 20 سال که از خدمت من در سپاه می‌گذرد بسیاری از پایگاه‌ها و افراد را دیده‌ام که کاری را با نیت انجام داده‌اند و خداوند چندین برابر برای آنها جبران کرده است، شکرگزار خداوند هستیم که توفیق خدمت به فرزندان حضرت زهرا(س) در شهر شهیدان را نصیب ما کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان با بیان اینکه بسیجیان و افراد انقلابی الگوی دیگران هستند، عنوان کرد: شما انتخاب خداوند برای این امر هستید اما باید حواستان به رفتار و گفتارتان باشد چراکه هر حرکت از سوی شما می‌تواند موجب اضافه شدن یک فرد به این مسیر باشد و مبنای حرکت ما باید محبت به مردم و خلق خدا باشد تا افراد بیشتری به اسلام و انقلاب گره بخورند.

جزئیات مراسم وداع و تشییع 9 شهید دفاع مقدس در اصفهان اعلام شد900 برنامه فرهنگی و کتابخوانی در اردبیل اجرا می‌شودچهارمین جشنواره فرهنگی و هنری سیلوانای ارومیه به روایت تصویر

وی در ارتباط با فرصت بهره‌وری از تابستان تصریح کرد: باید توجه داشت که بسیج با دیگر نهادها فرق دارد و نباید در برنامه‌های فرهنگی و اوقات فراغت کارهای عادی و روزمره انجام شود بلکه هر فرد در بسیج باید با مبانی انقلاب اسلامی آشنا شود و هر کلاس و برنامه آموزشی باید منجر به افزوده شدن افراد به امام زمان (عج) شود وگرنه بی‌فایده خواهد بود.

مقواساز با بیان اینکه جبهه انقلاب قوی‌ترین جبهه در اصفهان است، خاطرنشان کرد: نباید یک بسیجی از خود بپرسد که ما کجا هستیم و اجتماع افراد انقلابی و بسیجی باید حضور و بروز داشته باشد تا افراد ضدانقلاب بدانند که جریان انقلابی اصفهان هنوز زنده ‌است.

وی گفت: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در گذر چهارباغ برگزار خواهد شد، ما نباید بگذاریم این گذر  در فضای مجازی به گونه دیگری دیده شود، به همین دلیل از تمام مردم انقلابی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و نماز جماعت مقابل مدرسه چهارباغ با عنوان "چهارشنبه‌های آسمانی" دعوت می‌کنیم.

فرمانده بسیج ناحیه امام صادق(ع) افزود: سایر برنامه‌ها نیز مانند وداع با شهدا در روز جمعه و روز عفاف و حجاب در گذر چهارباغ نیازمند حضور مردم انقلابی و بسیجیان است.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

او با توجه به شعار هفته بسیج سازندگی امسال همه با هم گفت: در جهت تحقق شعار سال بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: در جهت برنامه هفته بسیج سازندگی بیش از ۹۷ گروه جهادی در قالب ۵۰۰ نفر به منظور خدمات دهی در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار شهرستان کازرون اعزام خواهند شد.

او، برنامه‌های شاخص هفته بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومان، افتتاحیه طرح محرومیت زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت نام برد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران