Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، سومین نشست سراسری نخبگان جوان ولایتمدار انقلابی نیروی هوایی ارتش (نجوا) با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده این نیرو برگزار شد.

در این همایش که با شعار «مقاومت، خودباوری، توسعه آفرینی» آغاز بکار کرد، ۵۶ نفر از نخبگان نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب ۱۰ کارگروه به «بررسی منشور حرکت آینده نیروی هوایی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در ادامه این نشست، نخبگان جوان نیروی هوایی ارتش در کارگروه‌های «تعاملات ملی و بین المللی»، «مدیریت استعداد»، «علوم و فناوری های نوین»، «مدیریت سرمایه انسانی»، «سبک زندگی»، «مدیریت جهادی»، «بصیرت افزایی و اخلاق مداری»، «خودکفایی دانش بنیان»، «اقتصاد مقاومتی» و «مستندسازی تجارب» ضمن بهره گیری از مطالب سخنرانان مدعو، به بحث و تبادل نظر درخصوص سرفصل های یادشده پرداختند.

لازم به یادآوری است، طرح نجوا، متشکل از نخبگان درون سازمانی در نیروی هوایی است که با هدف طراحی آینده بهتر برای این نیرو و در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا برای نخستین بار در سطح نیروهای مسلح شکل گرفته است.

کد خبر 445600

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع نیروی هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران

کمال  اکبری،دبیر همایش همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین از ارسال ۱۵۳ مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و استقبال مراکز علمی از همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین را مثبت ارزیابی کرد.

وی هدف از برگزاری این همایش را تولید ادبیات علمی در بحث رسانه‌های نوین معرفی کرد و با اشاره به تغییرات ساختاری سازمان صدا و سیما در استفاده از فرصت رسانه‌ای فضای مجازی، پژوهش علمی در این زمینه را ضروری دانست.

اولین همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» پس از برگزاری ۱۷ پیش نشست در طول ۶ ماه گذشته، با برگزاری ۱۱ نشست علمی، هشتم خرداد در تهران و نهم خرداد به میزبانی قم به کار خود پایان خواهد داد.

 در مراسم اختتامیه مقاله‌های برتر معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • ببینید | ویدیویی از بمباران چاسیو یار توسط نیروی هوایی روسیه
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • نمایش نیروی هوایی آمریکا برای ساخت ۲۴ ساعته پهپاد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی