Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرحوم صفاری‌نطنزی سال‌ها در وزارت خارجه کار کرده و از نزدیک با او تعامل داشتند، گفت: خدمت صادقانه در بُرهه‌های سخت از دستاوردهای مرحوم صفاری بود. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،‌ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم تشییع مرحوم مرتضی صفارینطنزی که در محل تالار آفتاب مجلس برگزار شد، در سخنانی، گفت: امروز روز بسیار سختی برای همه ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز یک همکار شریف، یک دوست صمیمی و یک خدمتگزار ارزشمند را از دست دادیم که برای همه ما بسیار سخت است. این برادر عزیز سال‌های طولانی در وزارت خارجه در بخش‌های مختلف به این ملت خدمت کرد و خدمت صادقانه در برهه‌های سخت از دستاوردهای او بود.

رئیس مجلس ادامه داد: این عزیز در کارنامه خود خدمت صادقانه را در این دنیا به جای گذاشت، ایشان در این دوره مجلس هم حضور فعال داشت. فردی شریف، آرام، سلیمالنفس، پُرکار بود که خدمات بسیار خوبی در مجلس انجام داد، این مرد عزیز فردی بود که در کار اداری کشوری، پخته شده و اظهاراتش برای ملت از سر صِدق بود.

تسلیت لاریجانی برای درگذشت یک نماینده مجلسیک نماینده مجلس درگذشت

لاریجانی تأکید کرد: در مسائل بسیار پرفراز و نشیبی که در این دوره در مجلس داشتیم، هر گاه او را می‌دیدم حرف‌های سنجیده و پخته‌ای برای آینده ملت داشت و با آرامش و دقت نظر دنبال می‌کرد، ما امروز فردی ارزشمند را از دست دادیم که همه برای آن عزادار هستیم.

وی با بیان اینکه مرحوم صفارینطنزی سال‌ها در وزارت خارجه کار کرده و از نزدیک با او تعامل داشتند، گفت: عزیزانی که در مجلس در این طرح‌ها در خدمت او بودند، حس و رفتار نسبت به مسائل کشور را دیدند و به این نکته همه اشاره می‌کنند که فردی فداکار را از دست دادیم، امروز همه نمایندگان و کارکنان مجلس عزادار هستند.

رئیس مجلس ادامه داد: مرحوم صفارینطنزی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، به دلیل تجربیاتش بود، امروز همه اعضای کمیسیون امنیت ملی همکاری بسیار صدیق را از دست دادند که ضایعه‌ای برای همه ما بود، خداوند ایشان را قرین رحمت کند و با اولیای خود محشور کند.

لاریجانی ضمن تسلیت به خانواده مرحوم صفارینطنزی، همسر و فرزندان وی، گفت: ما را در غم خود شریک بدانید، انشاءالله خداوند به همه شما صبر دهد، می‌دانم که خیلی سخت است، از دوره آغاز بیماری‌شان خیلی طول نکشید که او را از دست دادیم، خدا به همه صبر دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحوم مرتضی صفاری‌نطنزی نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی شب گذشته به علت بیماری قلبی دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط علی اردشیر لاریجانی مرتضی صفاری نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرتضی صفاری نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم مرتضی صفاری نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»

دیگر خبرها

  • دستاوردهای سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا
  • عکس| تصویر دیده نشده از رضا داوودنژاد در روز دامادی‌اش
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج به نام «آرمان بنفشی»
  • بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد
  • بیت مرحوم آیت الله کاشانی بیانیه صادر کرد +جزئیات
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟