Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیبی معتقد است برگزاری کلاس های مربیگری بسیار خوب است.

طرفداری- سرمربی ماشین‌سازی تبریز می گوید قرار است یک دروازه‌بان و یک دفاع وسط به این تیم اضافه شوند.

به گزارش فارس،‌ رسول خطیبی در حاشیه نشست هم‌اندیشی در خصوص کلاس‌های حرفه‌ای مربیگری فوتبال، گفت:

این کلاس از لحاظ کیفی سطح بالایی دارد، در فوتبال ما مربیان کمی در ایران مدرک حرفه‌ای دارند، اکنون درمرحله آخر این کلاس هستیم، مدرس فعلی در اروپا تدریس کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او متدهای جدید را یاد گرفته و ما قطعا در مربیگری خودمان از آنها استفاده می‌کنیم، از کمیته بابت برگزاری این کلاس تشکر می‌کنم. در این کلاس علاوه بر اینکه نکات مربیگری برای ما یادآوری می‌شود، با همکارانمان رابطه نزدیک پیدا می‌کنیم. 

خطیبی در پاسخ به این سؤال که آیا برگزاری نشست هم‌اندیشی به کم شدن حواشی فوتبال کمک می‌کند، گفت:

به نظر من این کار باید از جایی شروع شود، اعتقاد دارم از لحاظ امنیتی هر چه ورزشگاه‌ها آرامتر باشد، تیم‌ها نیز در آرامش بیشتری قرار می‌گیرند و هواداران می‌توانند با خیال راحت فرزندان خودشان را به ورزشگاه بیاورند. امیدوارم در فصل جدید، لیگ آرام و بی‌حاشیه‌ای را شاهد باشیم. 

وی در خصوص شرایط حال حاضر ماشین‌سازی گفت:

واقعیت این است زمانی که تیم را تحویل گرفتم، فقط پنج شش بازیکن قرارداد داشتند. ما باید تیم را ۷۰ درصد ترمیم کنیم. قرار است یک دروازه‌بان و یک مدافع وسط برزیلی به ما اضافه بشود. برنامه ما این است از رتبه سیزدهمی که فصل قبل کسب کردیم بالاتر بیاییم و بالاتر از رتبه دهم در جدول لیگ امسال قرار بگیریم. 

سرمربی ماشین‌سازی در خصوص برگزاری اردوی پیشرفت این تیم، گفت:

طبق برنامه دو پیشنهاد به باشگاه داده‌ایم که مشغول بررسی آنها هستم، تمرینات تیم فعلا پیگیری می‌شود، من بعد از ده روز که کلاس مربیگری حرفه‌ای تمام شود به تیم ملحق می‌شوم و بعد از آن برنامه‌ای که به باشگاه داده‌ایم پیاده خواهیم کرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • ببینید | روایت جالب اوسمار ویرا درباره دروازه‌بان برزیلی باشگاه لیورپول!