Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:21:33 GMT

نیمار، میهمان ویژه جشن تولد ستاره رئال (عکس)

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۰۵۰۷

شب گذشته جشن تولد 19 سالگی وینیسیوس جونیور ستاره رئال، یک میهمان ویژه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور تابستان گذشته به رئال پیوست و در اولین فصل حضورش توانست نمایش های قابل قبولی از خود ارائه دهد. پدیده برزیلی 21 تیرماه قدم در 19 سالگی خواهد گذاشت ولی به دلیل درگیر بودن با اردوی پیش فصل رئال، ترجیح داد جشن تولد خود را زودتر در شهر ریو برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ستاره هایی چون مارسلو، رودریگو گوئس، دیگو مدیرنا(ورزشکار مشهور برزیلی در موج سواری) و نیز نیمار، میهمانان ویژه جشن تولد وینیسیوس بودند. حضور نیمار که وینی همواره از او به عنوان الگوی خود یاد می کند نیز جالب توجه بود.

این روزها نیمار به سوژه داغ نقل و انتقالاتی بارسلونا بدل شده است. او  فعلا در ریو دوران نقاهت پس از مصدومیت خود را پشت سر می گذارد و هنوز مشخص نیست برای پیش فصل به پاریس بر می گردد یا اینکه انتقال او به بارسا وارد مراحل جدی خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

وینیسیوس جونیور مارسلو رئال مادرید نیمار پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها وینیسیوس جونیور مارسلو رئال مادرید نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟

روز گذشته تمرین استقلال با حضور هواداران برگزار شد که در حاشیه این تمرین، تعدادی از پیشکسوتان این تیم و ستاره‌های سال‌های دور و نزدیک آبی‌ها از جمله بهتاش فریبا، رضا رجبی، عباس سرخاب، حمید بابازاده، علی اکبریان، کامیار کاردار، امیرحسین صادقی و داوود حقدوست راهی کمپ حجازی شده بودند.

به نقل از ورزش سه امروز نیز دو چهره آشنا و ستاره‌های دور و نزدیک استقلال در کمپ حجازی حضور یافتند. علیرضا واحدی نیکبخت و مهدی فنونی زاده پیشکسوتان این تیم، ساعتی را در کنار جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب گذراندند.

در ادامه نیکبخت از حضور آتیلا حجازی فرزند ستاره فراموش نشدنی باشگاه استقلال بعنوان سرپرست جدید این باشگاه ابراز خشنودی کرد و گفت با کادرفنی فعلی قهرمانی در پایان فصل دور از دسترس نیست و موضوعی که پس از فصلی پر فراز و نشیب هواداران را شاد خواهد کرد.

 

منبع: ورزش سه 

tags # استقلال ، جواد نکونام سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • عکس| جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • رافائل گروسی میهمان ویژه همایش هسته‌ای اصفهان
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • عکس| جشن قهرمانی ستاره رئال مادرید در آغوش مادر
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس