Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@06:06:31 GMT

۴ کشته و مجروح در تصادفات رانندگی استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۰۵۴۸

۴ کشته و مجروح در تصادفات رانندگی استان مرکزی

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی استان در شب گذشته ۲ کشته و ۲ مجروح در پی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ" ایرج کهریزی"رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در بیان جزئیات این سوانح گفت: در نخستین حادثه رانندگی که در حدود ساعت ۲:۴۷ دقیقه روز گذشته براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در کیلومتر ۳۴ محور ازنا - اراک رخ داد، یکی از سرنشینان آن براثر شدت جراحات وارده در دم جان سپرد و راننده خودرو نیز مجروح  و به‌وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کهریزی اظهار کرد: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس‌راه عدم توجه به جلو، ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده خودرو بیان‌شده است.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در سانحه‌ای دیگر که در حدود ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه همین روز براثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری تیبا با کامیون در کیلومتر۴۲ محور قدیم ساوه - تهران به وقوع پیوست، راننده خودروی سواری براثر شدت جراحات وارده در محل وقوع تصادف فوت و تنها سرنشین آن نیز مجروح و به‌وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

وی یادآور شد: بر اساس اعلام  کارشناس تصادفات پلیس‌راه " بی‌مبالاتی از سوی راننده کامیون براثر تجاوز به چپ" علت وقوع  این حادثه بوده است.

کهریزی از تمامی رانندگان خواست که با توجه به حجم سنگین‌بار ترافیکی محورهای مواصلاتی در تعطیلات تابستانی و افزایش روزافزون گرمای هوا در این فصل، با آرامش بیشتری در جاده‌ها به رانندگی پرداخته و همواره رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را  نیز سرلوحه رانندگی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

کد خبر 6086327

دیگر خبرها

  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت