Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رسانه‌های بلژیکی مدعی شدند مسئولان قضایی بلژیک، 10 تا 12 نفر از جمله جرج لیکنز سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال بلژیک و فرانشویس دکرسماکر رئیس پیشین فدراسیون فوتبال بلژیک را به اتهام دست داشتن در تخلف گسترده در فوتبال این کشور، برای ادای توضیحات فرا خوانده است. پرس و جوها در این زمینه هم روز گذشته (سه‌شنبه) و امروز (چهارشنبه) توسط پلیس قضایی فدرال بلژیک صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- جرج لیکنز که سابقه سرمربیگری تیم فوتبال تراکتور تبریز را دارد، به همراه دو وکیل خود برای توضیحات در محل بازپرسی‌ها (دادگستری فدرال بروکسل) حاضر شد. هرمان فن‌هولسبیک سرمربی پیشین اندرلخت هم یکی از افرادی بود که برای ادای توضیحات در زمینه تخلفات صورت گرفته، فراخوانده شده است.

دژان ولیکوویچ، ایجنت بلژیکی- صربستانی در زمینه رو شدن این تخلف گسترده در فوتبال بلژیک همکاری نزدیکی با سیستم قضایی این کشور داشته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تراکتور فوتبال بلژیک جرج لیکنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری

ممکن است فن بومل جانشین پیولی روی نیمکت میلان شود

طرفداری | مارک فن بومل، سرمربی هلندی و 47 ساله رویال آنتورپ بلژیک یکی از گزینه های هدایت میلان به حساب می آید.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، زلاتان ابراهیممویچ تاثیر زیادی بر انتخاب سرمربی بعدی میلان خواهد داشت چراکه کاردیناله، مالک این باشگاه ایتالیایی به مرد سوئدی اطمینان کامل دارد. یک نام جدید به گزینه های هدیات روسونری اضافه شده و آن هم کسی نیست جز مارک فن بومل. سرمربی کنونی آنتورپ که در سال 2011 هم تیمی ابراهیموویچ در میلان فاتح اسکودتو (تحت هدایت الگری) بود، به دلیل توانایی استفاده از حداکثر پتانسیل بازیکنانش مورد توجه سران دیاوُلو قرار گرفته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • پلمب مطب غیر مجاز مداخله گر در زمینه پوست، مو و زیبایی در قم
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد