Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، آندره آ استراماچونی سرمربی جدید و ایتالیایی باشگاه استقلال امروز در اینستاگرام خود پس از چندروز حضور در ایران پست زیبایی منتشر کرد و نوشت احساس می‌کند در خانه است.

 

از اینتر به استقلال، با سی میلیون هوادار و چالشی جدید در چهار هزار کیلومتری ایتالیا؛ جایی که خانواده ام هست، من احساس میکنم در خانه هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..ا سی میلیون هوادار و چالشی جدید در چهار هزار کیلومتری ایتالیا؛ جایی که خانواده ام هست، من احساس میکنم در خانه هستم...

 

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام استراماچونی سرمربی استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی وینگر تراکتور گفت: امیدوارم هواداران در بازی با ‏استقلال هم از ما حمایت کنند.

به گزارش ایسنا، امیرحسین حسین‌زاده، پس از پیروزی تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: اول از همه خسته ‏نباشید می‌گویم به همه بچه‌ها. چه آنهایی که ۱۲۰ دقیقه بازی کردند، ‏چه آنها که تعویضی آمدند و چه آنها که ۹۰ دقیقه بازی کردند. ‏ذوب‌آهن تیم خوبی است. تیمهای آقای رفیعی همیشه در فاز دفاعی ‏عالی کار می‌کنند و این برای ما کار را مقداری پیچیده کرد. ما وقتی گل ‏اول را زدیم بچه‌ها کمی تمرکز را از دست دادند. من گل اول ذوب‌ها را ‏ندیدم ولی بچه‌ها دویدند و تلاش کردند و در نهایت در ضربات پنالتی ‏بازی را بردیم.

او درباره عملکرد حسین پورحمیدی در این بازی گفت: اینکه پورحمیدی یکی از بهترین گلهرهای ایران است که هیچ ‏شکی در آن نیست. حسین همیشه زحمت کشیده و در خیلی از بازی‌ها ‏ما را نجات داده مثل بازی با صنعت نفت. بعضی بازی‌ها هم اتفاقاتی ‏می‌افتد که شاید به مذاق هوادار خوش نیاید. ولی حسین همیشه ‏خودش را نشان داده و امروز هم این را ثابت کرد.

وینگر تراکتور درباره تشویق بازیکنان توسط هواداران و اهمیت ‏این روحیه بالا در آستانه بازی با استقلال گفت: هوادار سرمایه اصلی ‏این تیم است و گاهی تنش‌هایی بین هوادار و بازیکن هم رخ ‏می‌دهد ولی هوادار باید بداند هیچ بازیکنی نمی‌خواهد تیم ببازد. ‏بازیکن‌ها هم بعد از باخت ناراحت می‌شوند و این نیست که بگویید ‏فقط هوادار ناراحت می‌شود. به خدا قسم بعد از باخت ما شاید تا ‏صبح نخوابیم. این شغل ما است. ما اگر فوتبال بازی نکنیم چه باید ‏بکنیم؟ باید در تاکسی اینترنتی کار کنیم؟ همانقدر که هوادار ناراحت می‌شود ‏ما هم ناراحت می‌شویم. فقط ما نمی‌توانیم بروز بدهیم. ما وقتی ‏می‌بازیم نه تحمل خانواده را داریم و نه می‌توانیم هیچ کاری بکنیم. ‏دست‌شان درد نکند که حمایت‌مان کردند و امیدوارم در بازی با ‏استقلال هم از ما حمایت کنند.

او در پاسخ به این سوال که با حذف پرسپولیس و استقلال آیا تراکتور ‏مدعی اصلی قهرمانی است؟ بیان کرد: من نمی‌دانستم پرسپولیس حذف ‏شده. جام حذفی همیشه جام شگفتی‌هاست. آن زمان که ما ‏استقلال بودیم هم همه مدعیان حذف شده بودند ولی ما به نساجی ‏باختیم و اگر اشتباه نکنم فینال بین نساجی و آلومینیوم بود. این ‏جام هم جام شگفتی‌ها است ولی ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا ‏جام را به دست بیاوریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور