Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@07:32:47 GMT

سند جامع پدافند غیرعامل در گلستان تدوین می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۱۶۱۰

سند جامع پدافند غیرعامل در گلستان تدوین می‌شود

مدیرکل پدافند غیرعامل گلستان از تهیه سندجامع در استان خبر داد و گفت: این سند با همکاری دستگاه‌های عضو شورای پدافند غیرعامل استان تدوین می‌شود. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، احمد تجری ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان اظهارداشت: تهیه سند جامع پدافند غیرعامل استان با همکاری سایر دستگاه‌های عضو شورا به عنوان مهمترین اولویت در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و کارگروه‌های تخصصی برای تهیه این سند باید همکاری لازم را برای ارائه اطلاعات داشته باشند.

وی ارتقای سطح آمادگی دستگاه‌های اجرایی و نیروهای نظامی را در برابر حوادث و تهدیدات ضروری دانست و افزود: آموزش و فرهنگ‌سازی و تعمیق باور عمومی درباره رعایت الزامات و کارکردهای پدافند غیرعامل و توانمندسازی مسئولان و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی استان از موضوعات مهم و اولویت‌دار در سالجاری است.

شورای پدافند غیرعامل در شهرستان رشت تشکیل شدمدیرکل پدافند غیرعامل استانداری اردبیل منصوب شدمقابله با تهدیدات دشمن نیازمند توجه دستگاه‌های اجرایی به پدافند غیرعامل است

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان رصد و پایش تهدیدات و راهکارهای مقابله‌ای با آن در کارگروه‌ها، برگزاری مستمر جلسه‌های کارگروه‌ها و پیگیری مصوبه‌ها، برگزاری رزمایش‌ها و پیگیری ظرفیت‌های قانونی برای جذب اعتبارات را از وظایف اعضای این شورا برشمرد.

عبدالرضا چراغعلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای استان بایستی به بحث پدافند غیرعامل توجه جدی کنند، گفت: کمیته‎ها و کارگروه‌های تخصصی 14‌گانه پدافند غیرعامل در استان باید با برگزاری منظم جلسه‌ها و انتخاب یک موضوع اولویت‌دار در هر شهرستان، اقدامات لازم را پیش‌بینی کنند.

وی افزود: برای دستگاه‎ها و اقشار مختلف مردم باید دوره‎های لازم در حوزه پدافند غیرعامل برگزار شود و با توجه به پویایی سازمان‌های مردم نهاد در استان می‌توان از این ظرفیت بهره گرفت.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط مدیران با مردم

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری استان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری روی تحقق آن، گفت : در راستای تحقق این شعار انتظار می‌رود حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های مختلف استان نمود بیشتری پیدا کند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی از همین شروع سال باید ارتباط و تعامل خود را بویژه به شکل دیدار‌های چهره به چهره با مردم افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر فعالیت مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌جاری، اعلام کرد: مدیران استان در سال گذشته زحمات زیادی را در حوزه کاری خود انجام دادند، اما امسال باید تلاش و کار مضاعفی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در شروع این سال عزم اعضای شورای اداری استان باید بگونه‌ای جزم شود که با نهایت دقت و جدیت امور مربوط به استان را شروع و پیگیری کنیم تا در پایان سال نتایج رضایت بخشی به دست آید.

صحرایی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی هر طرح و برنامه‌ای که دارند باید از همین ابتدای سال آن را به مرور اجرایی کنند تا در پایان سال با کمبود فرصت برای اجرای آن مواجه نشوند.

وی به در پیش بودن دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا مصوبات دور اول سفر مربوط به حوزه خود را احصاء کرده و مشخص کنند که کدام مصوبات اجرایی شده، کدام مصوبات در حال اجراست و کدام مصوبات هنور اجرایی نشده یا روند کندی دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید همکاری داشته باشند تا دور دوم سفر رییس جمهور برای استان پر برکت‌تر و با دستاورد‌های بیشتری همراه باشد.

وی به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مرحله از انتخابات با همراهی و تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف، پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با افتخار در استان بسته شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/ تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود