Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-08@11:05:06 GMT

قیمت سکه، طلا و ارز در روز چهارشنبه

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۲۷۸۴

قیمت سکه، طلا و ارز در روز چهارشنبه

ساعت 24-قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز نسبت به روز گذشته ارزان شده است و بانک‌ها و صرافی‌های مجاز بانک مرکزی هم امروز قیمت ارز را نسبت به روزهای گذشته کاهش دادند.

امروز تا ساعت ۱۷:۳۰، سکه تمام بهار طرح قدیم در بازار، بدون تغییر نسبت به روز سه‌شنبه، چهار میلیون و ۴۵۰ هزار تومان قیمت داشت. قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم به چهار میلیون و ۶۲۵ هزار تومان است که نسبت به دیروز ۶۰ هزار تومان ارزان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیم‌سکه نیز با ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت، دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد. ربع سکه هم یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر قطعه سکه یک گرمی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است که نسبت به دیروز افزایش داشته و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در طلافروشی‌ها ۴۳۵ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

دلار عقب نشست

بانک‌ها امروز قیمت ارز را نسبت به روز گذشته کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در بانک‌ها که روز گذشته ۱۲ هزار و ۷۲۰ تومان بود، امروز با کاهش همراه بوده و به ۱۲ هزار و ۶۲۵ تومان رسیده است.

همچنین شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۴ هزار و ۳۳۷ تومان می‌خرند که قیمت این ارز نیز حدود ۲۵۰ تومان کاهش داشته است. هر پوند انگلیس نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت ۱۶ هزار و ۱۳ تومان خریداری می‌شود.

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۵ هزار و ۵۸ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان می‌رسد.

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان کاهش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۳ هزار تومان است.

این صرافی‌ها همچنین، امروز هر یورو را به قیمت ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان می‌خرند و ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان می‌فروشند که این نرخ‌ها نیز نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان کاهش داشته است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کاهش ۴۰۰ هزار تومانی قیمت سکه

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) در بازار طلای تهران با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، روی قیمت ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان مانده است. حباب این سکه ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ثبت شده است.

همچنین سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، ۳۸ میلیون هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با ۲۰۰ هزار تومان کاهش قیمت، ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ربع سکه با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با کاهش ۷۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با ۲۳ هزار تومان افزایش در مقایسه با دیروز، سه میلیون و ۴۱۲ هزار تومان معامله شد.

امروز بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی با ۷ دلار کاهش تا لحظه تنظیم خبر، به ۲ هزار و ۳۰۸ دلار معامله رسید.

کد خبر 6100324 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حرکت خلاف جهت سکه و طلا
  • قیمت طلا و سکه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کاهش ۴۰۰ هزار تومانی قیمت سکه
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت امروز ۲۰۷ و دنا
  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • نزول قیمت سکه و طلا در بازار تهران
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۸ اردیبهشت؛ ثبات قیمت سکه طی ۲۴ ساعت گذشته
  • کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • قیمت طلا و سکه امروز 16 اردیبهشت 1403