Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@14:12:13 GMT

ساعت هوشمند اپل به دوربین مجهز می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۳۰۶۳

ساعت هوشمند اپل به دوربین مجهز می‌شود

شرکت اپل یک پتنت برای اپل‌واچ ثبت کرده که براساس آن دوربین درون بند ساعت قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، تاکنون شرکت‌های مختلفی ساعت‌های هوشمندی ساخته‌اند که در داخل بند آن‌ها دوربین به کار رفته است ولی در این ساعت‌ها باید مچ دست را خم کرد تا بتوان عکس گرفت.

ولی ممکن است شرکت "اپل" یک راه‌حل برای رفع این مشکل پیدا کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت اخیراً یک پتنت برای بند اپل‌واچ ثبت کرده که در داخل آن دوربین به کار رفته و می‌تواند هرجا که صاحب ساعت بخواهد، قرار گیرد.

در این بند ساعت بخشی قرار دارد که حداقل یک دوربین در انتهای آن وجود دارد.

تنها کافی است کاربر ساعت این بخش را به عقب و جلو بکشد و عکس ایده‌آل خود را ثبت کند.

کانسپت این بند ساعت هوشمند این‌گونه است که امکان قرار گرفتن دوربین در دو طرف بند را ممکن می‌سازد و حتی ممکن است امکان تصویربرداری ۳۶۰ درجه‌ای را هم فراهم کند.

راه‌های دیگری هم برای فعالسازی دوربین وجود دارد. مثلاً می‌توان یک دکمه را روی بند فشار داد و یا روی نمایشگر ساعت ضربه زد.

از آنجا که این ایده هنوز در حد یک ثبت اختراع است، هیچ تضمینی وجود ندارد که در آینده بتوان آن را در کنار محصولات اپل دید.

این نوع دوربین‌ها می‌توانند نیاز حمل دوربین‌های دستی را کم کند و موقعیتی را برای کاربر ایجاد کند که هرگاه که تمایل داشت به سرعت عکس بگیرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ساعت هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن

تیگو ۹ کانسپت طراحی خانواده تیگو را با شکل کلی پایدار و مجلل به ارث برده است. جلوپنجره الماسی، رینگ‌های بزرگ و چراغ‌های عقب از نوع متصل، حس طراحی آن را برجسته می‌کند. فضای داخلی خودرو با مقدار زیادی چرم و مواد بافت چوبی پیچیده شده که با صفحه نمایش مرکزی بزرگ هماهنگ شده و حسی سرشار از تکنولوژی و تجمل را منتقل می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، تیگو ۹ مجهز به نسل جدید پیشرانه سوپر هیبریدی Q-POWER چری است که از مزایای قدرتمند بودن، مصرف سوخت پایین و شارژ سریع برخوردار است. مصرف سوخت آن تنها ۵.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و برد جامع آن به بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر می‌رسد. باتری این خودرو می‌تواند در ۲۰ دقیقه از ۳۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود و این اولین بار است که حداکثر توان ۶.۶ کیلووات تخلیه خارجی را در خود جای داده که استفاده از خودرو در فضای باز را بسیار راحت می‌کند. تیگو ۹ مجهز به رانندگی خودکار سطح L ۲.۵، با ۱۹ عملکرد ADAS مانند APA، LKA و DOW است. در عین حال، تیگو ۹ با استاندارد ایمنی پنج ستاره مطابقت دارد، بیش از ۸۵٪ خودرو از فولادی با مقاومت بالا استفاده می‌کند که استاندارد‌های ایمنی پنج ستاره جهانی مانند C-NCAP، ANCAP و EUCAP را پاس می‌کند.

تیگو ۹ یک شاسی بلند پرچمدار است که تجملات، هوشمندی و ایمنی را با یکدیگر ادغام می‌کند و برای افراد حرفه‌ای که کیفیت زندگی عالی را دنبال می‌کنند، با دقت ساخته شده است. این خودرو از روشی زیباتر، مجلل، هوشمندتر و دوستدار محیط زیست برای سفر حمایت می‌کند و هر سفری را به تصعید زندگی با کیفیت تبدیل می‌کند. تیگو ۹ با ویژگی‌های فنی، لوکس و تجاری خود نیاز‌های سفر را کاملاً برآورده می‌کند و به سرنشینان اجازه می‌دهد تا از سفر با کیفیت، حتی در زندگی کاری پرمشغله خود لذت ببرند.

در آینده، تیگو ۹ به‌روزرسانی و ارتقای محصول را ادامه خواهد داد و کیفیت بالاتر و تجربه سفر بهتری را برای مشتریان بیشتری در سراسر جهان به ارمغان می‌آورد.

دیگر خبرها

  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • ساعت هوشمندی که اختلال در ریتم قلب را زودتر از وقوع پیش‌بینی می‌کند