Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@16:27:15 GMT

لزوم تسریع در عملیات اجرایی یادمان مشهدمیرزا

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۵۲۵۷

لزوم تسریع در عملیات اجرایی یادمان مشهدمیرزا

عامر با اشاره به تسریع در عملیات اجرایی یادمان مشهدمیرزا، گفت: مطالعات این پروژه با مسئولیت اداره کل میراث فرهنگی گیلان در حال انجام است که باید با توجه به جایگاه والای این سردار ملی تا پایان ماه جاری شاهد آغاز عملیات اجرایی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «محمدجواد عامر» عصر امروز(چهارشنبه، 5تیر) در جلسه پیگیری پروژه‌های عمرانی شهرستان و جلسه آب کشاورزی که به صورت مجزا برگزار شد، اظهار کرد: برای اتمام پروژه حفاظتی و گردشگری زیستگاه مرال، از اعتبارات بخش خصوصی استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ماسال با اشاره به کمبود اعتبارات دولتی در زمینه تکمیل پروژه مذکور، افزود: در این راستا تصمیم گرفته شد تا از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.

 

وی با بیان اینکه چندین سرمایه‌گذار اعلام آمادگی در این زمینه کرده‌اند گفت: احتمالا در آینده نزدیک با نهایی شدن عقد قرارد عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.

 

عامر با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های شهرستان ماسال فضای فرهنگی و سالن اجتماعات استاندارد است، تصریح کرد: امیدواریم ساختمان اداری تبلیغات اسلامی و سالن اجتماعات آن هر چه سریع‌تر آماده و به بهره‌برداری برسد.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه عملیات اجرایی یادمان مشهدمیرزا باید سریعا آغاز شود، خاطرنشان کرد: بخش مطالعات این پروژه با مسئولیت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حال انجام است و در مراحل پایان خود قرار دارد و انتظار می‌رود با توجه به اهمیت و جایگاه والای این سردار ملی تا پایان ماه جاری با انتخاب پیمانکار مربوطه شاهد آغاز عملیات اجرایی باشیم.

 

وی با تاکید بر رسیدگی جدی به پروژه‌های سایت موزه اسب ریسه و ساختمان موزه شهر ماسال از سوی اداره کل گردشگری، اظهار کرد: با توجه به اهمیت این دو پروژه، انتظار می‌رود این دو پروژه با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

 

*لزوم اجرای اقدامات لازم برای تجهیزات چاه‌های عمیق

وی در جلسه آب کشاورزی با بیان اینکه از سوی آب منطقه‌ای و اداره برق شهرستان باید اقدامات لازم در راستای اجرا و نصب تجهیزات چاه‌های عمیق مورد نظر صورت گیرد، افزود: با توجه به شرایط بحرانی استخر پاشکم شاندرمن امور آب منطقه‌ای موظف است برای تهیه تجهیزات و امکانات و نصب پمپ‌ها با شهرداری شاندرمن همکاری مضاعفی را داشته باشد.


عامر با بیان اینکه ساماندهی رودخانه‌های خالکایی و مرغک طبق شیوه نامه انجام شده و مصالح بدست آمده طبق مصوبات بین ادارات مربوطه برای اجرای پروژه های شهرستان اختصاص داده شده است، گفت:  در فاز دوم ساماندهی رودخانه‌ها باید با در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی طبق شیوه‌نامه عمل شود و در درجه اول ساماندهی, حاشیه‌سازی وایمن سازی انجام گیرد و بعد مصالح بدست آمده برای اجرای پروژه‌ها, شن ریزی‌ها و غیره مورد استفاده قرار گیرد.


وی تصریح کرد: ساماندهی رودخانه‌های خالکایی و مرغک برای جلوگیری از سیلاب‌های پائیزی و حوادث غیر مترقبه مطابق با شیوه‌نامه ابلاغی صورت می‌گیرد.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان مجلس روزنامه ها شیراز استان بوشهر مسجد روزنامه چاه عمیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان چالدران در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت: سه طرح بهداشتی و درمانی نیز که مربوط به مصوبات سفر اول استاندار آذربایجان‌غربی بوده آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی شهرستان چالدران اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه اجرایی می‌شود.

وی افزود: هر سه پروژه خانه بهداشت روستای مخور، مرکز ویژه جامع سلامت شهر سیه‌چشمه و مرکز فوریت‌های پزشکی سیه‌چشمه از مصوبات سفر دوم استاندار آذربایجان‌غربی هستند.

فرماندار شهرستان چالدران گفت: مجموعاً ۲۷۰ میلیارد ریالی قرارداد منعقد شده برای احداث این پروژه‌ها بوده که از این میزان ۱۳۰ میلیارد ریال تخصیص نقدی انجام گرفته است.

عبدالله‌نژاد تصریح کرد: از جمله پروژه‌هایی که در شهرستان چالدران و در حوزه بهداشت و درمان جهت بهره‌برداری آماده شده دو پروژه از مصوبات سفر اول استاندار به چالدران شامل خانه‌های بهداشت روستاهای سازاغل و مادلو است.

وی ادامه داد: پروژه دیگر در این راستا بهره‌برداری از پایگاه فوریت‌های پزشکی قره‌چی بولاقی بوده که در آینده نزدیک با هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیاردریالی مورد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجتبی علیزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالدران نیز در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان گفت: در مجموع تعداد ۶ مرکز جامع سلامت و ۴۰ باب خانه بهداشت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین شهرستان چالدران در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 750554

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه