Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@14:26:48 GMT

خراسان شمالی، دارنده بهترین کمپ قایقرانی کشور

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۶۱۳۷

خراسان شمالی، دارنده بهترین کمپ قایقرانی کشور


علیرضا سهرابیان، چهارشنبه شب اظهار داشت: در سطح کشور ایجاد پنج کمپ برای تیم ملی قایقرانی توسط این فدراسیون پیگیری شده که یکی از آنها در شمال شرق کشور و در این استان است.

وی کمپ تیم ملی را از زیرساخت‌ها برای توسعه فعالیت‌های قایقرانی عنوان کرد و افزود: تلاش داریم تا در کشور چهار فصل ایران، زمینه مناسبی برای برگزاری اردوهای تیم‌های قایقرانی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: رویکرد ما این است تا از اعزام تیم‌ها به خارج از کشور، که بعضاً به علت سردی هوا انجام می‌شود، اجتناب کرده و با این اقدام، مانع خروج ارز از کشور شویم.

سهرابیان اظهار داشت: فدراسیون قایقرانی، سه فدراسیون جهانی با یک بودجه است، این فدراسیون از سه فدراسیون جهانی و چند رشته تشکیل شده است که زیر نظر یک فدراسیون فعالیت کرده و با یک بودجه فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم ما، رقابت‌های المپیک است افزود: تلاش داریم تا با برنامه ریزی، زیربنای کار به گونه‌ای تغییر یابد که از جوانی و نوجوانی، استعدادیابی‌ها انجام شده و پشتوانه این رشته محکم ساخته شود.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: در کنار مدال آوری و کسب سهم المپیک، نیاز است برای تقویت زیربناها، برنامه ریزی شود.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های این فدراسیون برنامه محور است افزود: تنها فدراسیونی هستیم که در ماه، ۲۱ اردو برگزار می‌کنیم، تلاش داریم تا ۱۲ سال آینده مدال المپیک به دست آوریم، هشت سال آتی فینال مسابقات المپیک را کسب کنیم و چهار سال دیگر بدرخشیم.

سهرابیان تصریح کرد: امسال دومین رنسانس قایقرانی آغاز می‌شود و این رنسانس با ساخت و ساز، ورزشکارآفرینی و استعدادیابی محقق خواهد شد.

رئیس فدراسیون قایقرانی با تاکید بر اینکه باید به توان داخل تکیه و نیازها را رفع کنیم، افزود: رویکرد ما ساخت امکانات در داخل کشور است تا محتاج به خارج نشویم.

 هم اینک کمیته‌های قایقرانی خراسان شمالی در رشته‌های دراگون بوت، کاناپولو، آب‌های آرام، رویینگ، آب‌های خروشان، استعدادیابی، داوران و مربیان و مسابقات در شهرهای بجنورد، شیروان، فاروج، مانه و سملقان، اسفراین و جاجرم فعال است.

قایقرانان خراسان شمالی کسب مقام دوم جهانی و مقام‌های آسیایی و مقام‌های متعدد کشوری را در کارنامه خود دارند و یکی از قایقرانان این استان نیز به اردوی تیم ملی دعوت شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قایق رانی خراسان شمالی کمپ قایقرانی سد شیرین دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی

به گزارش ورزش سه، کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین جلسه خود که با حضور میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران، در دوحه برگزار شد، تصمیمات جدیدی را تصویب کرد.

در ابتدای این جلسه، اعضای کمیته از توانمندی‌ بالای فدراسیون قطر برای برگزاری جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا تقدیر کردند.

همچنین در ادامه تصویب شد که از فصل آینده جوایز انفرادی جدیدی از جمله جایزه بهترین بازیکن زن لژیونر خارج از قاره و بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا به جوایز بهترین بهترین‌های آسیا اضافه شود.

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • تداوم بارندگی‌ها و صدور هشدار نارنجی تا دوشنبه | ورود سامانه بارشی جدید از غرب
  • اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود