Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاسدار عبدالرسول محبعلی پیش از ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: نیروهای بسیجی تازه وارد و همچنین پیشکسوت با تشکیل پایگاههای زیر نظر مردان عملیاتی امام رضا(ع) بصورت ویژه جلسه توجیهی همراه با ساماندهی در قالب فراخوانی انجام گرفت که نیروها در برنامه‌های بسیج و سپاه با نظم بهتری حضوری خوب داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بسیجیان گروهان های گردان عملیاتی امام رضا(ع) همواره در ماموریت های محوله با شور و اشتیاق بی نظیر خود با موفقیت در سطح شهرستان هندیجان انجام داده اند و با پیروی از فرمایشات حکیمانه فرمانده کل قوا ، مقام معظم رهبری در هر شرایطی آماده دفاع از آب و خاک ایران اسلامی هستند.

 

وی بابیان مشارکت بسیجیان گردان در برنامه ها گفت: با فراخوانی گردان عملیاتی امام رضا(ع) در جمع آوری کمک رسانی به سیل زدگان ، با جدیت پای کار بودند و اکنون نیز آماده هستند و در کنار هموطنان سیل زده استان با تمام امکانات موجود بوده و هیچگاه غافل از یاری رساندن نخواهند شد و همچنین بسیجیان گردان در بالاترین سطح آمادگی رزمی عملیاتی هستند.

 

پاسدار محبعلی فرمانده گردان عملیاتی امام رضا (ع)هندیجان عنوان کرد : فراخوانی پایگاهی ، گروهانی و گردانی بیشتر در قالب حفظ و آمادگی دفاعی و برنامه های رزمی در جهت پیشبرد اهداف مشخص شده بسیج است که تاکنون بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع) با بهترین کیفیت انجام داده‌اند و همچنان باتمام قواادامه دارد .

 

وی بااشاره به برگزاری کلاس های روشنگری و برنامه های قرآنی بیان کرد: با برنامه ریزی و سازماندهی بسیجیان ، کلاس های روشنگری و آموزش های نظامی و همچنین برنامه های متنوع قرآنی در پایگاههای گروهانی گردان عملیاتی امام رضا(ع) با جدیت در هندیجان انجام می گیرد و در کنار این موارد برنامه های ورزشی نیز با استقبال خوب بسیجیان در حال انجام است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۵ محصول برتر در اینوتکس 2024

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد عسگری مدیر کل و سرمایه‌گذاری پارک فناوری پردیس در حاشیه اینوتکس 2024 گفت: سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس با هدف هم‌افزایی همه اجزا اکوسیستم فناوری با شعار  همه اجزای زیست بوم نوآوری زیر یک سقف هستند در حال برگزاری است.

وی افزود: جشنواره پیشگامان در سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس، برگزاری پاویون محصولات فناورانه برتر کل کشور و همچنین رونمایی از تعدادی محصول با فناوری بالا باحضور مقامات عالی رتبه کشوری ازجمله وزراء، معاونین رئیس جمهور، صاحب‌نظران صنایع و مشتریان محصولات را در برخواهد گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس و طبق روند‌های پیش‌بینی شده برای ارزیابی محصولات، طی این فراخوان از شرکت‌های متقاضی که دستاورد‌های جدیدی در تولید محصولات دانشی حوزه‌های مختلف فناوری داشته‌اند، دعوت می‌شود تا در فرایند انتخاب برترین محصولات و دستاورد‌های فناورانه کشور مشارکت کنند.

وی افزود: فراخوان این بخش از اسفند سال گذشته منتشر شده و از بین دو هزار و ۵۰۰ محصول، ۲۵ محصول بر اساس شاخص‌های متعدد مورد ارزیابی قرار گرفته و انتخاب شده اند تا به عنوان طرح‌های برتر معرفی شوند.

عسگری با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشنواره اینوتکس کم کردن فاصله محصول با بازار است، افزود: یکی از راهکار‌ها حضور شرکت‌ها در نمایشگاه مختلف و نمایشگاه دستاورد‌های آنان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس
  • برگزاری یک هزار برنامه به مناسبت دهه کرامت در اصفهان
  • سوم خرداد نماد سرافرازی ملت ایران است
  • خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب
  • اعزام رزمندگان گردان امام سجاد به سرزمین نور
  • مازندران در دهه کرامت غرق در جشن و سرور می‌شود
  • اجرای ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مازندران
  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • معرفی ۲۵ محصول برتر در اینوتکس 2024
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد