Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در دیداری از خانواده شهید بختیار امینی تجلیل کرد.

وی با بیان این که شهدا راه حضرت سیدالشهدا (ع) را پیمودند، افزود: خانواده‌ها و فرزندان شهدا ادامه دهنده راستین و واقعی راه پاک آن‌ها هستند.

سردار رجبی با بیان این که شهدا بانیان و صاحبان اصلی این انقلاب هستند، گفت: بر اساس فرمایشات رهبری تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جاری باشد انقلاب اسلامی مصون از خطرات و هجمه‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افرزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا عطر شهید و شهادت را در تمام امور استان جاری و ساری کنیم و امروز شاهدیم که نام و یاد شهدا زینت‌بخش مراسم و مجالس است.

شهید بختیار امینی از پاسداران بومی کردستان است که اول شهریورماه ۱۳۸۹ در درگیری با گروهک پژاک به شهادت رسید. از این شهید که سال ۵۴ در روستای پایگلان از توابع شهرستان سروآباد متولد شد، یک دختر به نام سوگند و یک پسر به نام محمد بهداد به یادگار مانده است. بختیار امینی که برادر بزرگش هم شهید ترور است، از هموطنان کرد کشورمان بود که بدون توجه به شعار جدایی‌طلبانه برخی از گروهک‌های معاند، به خاطر امنیت و وحدت کشورش ایران اسلامی ایستاد و در همین مسیر نیز به شهادت رسید.     انتهای پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز پنجشنبه و با هدف شرکت در اجلاسیه شهدای شهرستان باشت، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد.

سردار علی فدوی که با هدف شرکت در اجلاسیه شهدا به باشت سفر کرده، در بدو ورود به این شهرستان با حضور در گلزار شهدا، با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کرد.

کد خبر 6094877

دیگر خبرها

  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت