Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@11:55:08 GMT

خطر در کمین ستارگان!

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۶۵۴۹

به گزارش پارس نیوز، 

نکته‌ای که این روزها برای مردم عام سوال شده این است، آیا آنچه از هنرمندان می‌بینند همان واقعیتی است که باید؟! این مسئله قطعا در باور مردم به عنوان مخاطبانِ سینما، تئاتر و تلویزیون تاثیرگذار است. 

ترس و وحشت از سایه‌های اطراف‌مان و انسان‌هایی که زندگی‌شان را رها کردند و زندگی ما را رصد می‌کنند، باعث می‌شود نه تنها تمرکز زندگی‌مان برهم بخورد، بلکه اعتماد اجتماعی هم زیر سوال رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه تو چهره معروفی در عالم هنر، ورزش، سیاست و... باشی و نتوانی مثل مردم عام زندگی کنی و مدام خطر دوربین‌های دستی تو را تهدید کند یک موضوع اجتماعی است که امروز به یک معضل تبدیل شده است.

این قبول که وقتی کاراکتری شناخته شده هستی، بایستی برخلاف مردم عادی زندگی کنی و مراقبت کنی از آنچه می‌پوشی و آنچه می‌گویی و آنطور که رفتار می‌کنی، اما قرار نیست چهره تو مانعی باشد برای آرامش زندگی‌ات!

مردم به همان اندازه که با دیدن یک چهره محبوب و شناخته شده به وجد می‌آیند، طرفدار او می‌شوند و برای دیدنش سر و دست می‌شکنند به همان اندازه هم با دیدن شرایط غیرعادی همان سلبریتی و چهره محبوب، بهت زده می‌شوند.

اینکه ستاره اسکندری یا رامبد جوان و نگار جواهریان در زندگی شخصی‌شان با چه کیفیتی زندگی می‌کنند به خودشان ربط دارد اما اینکه تو به دلیل شناخته شدن در جامعه یا هر مکانی بیش از دیگران به چشم می‌آیی قطعا به خودت ارتباط ندارد. چراکه ممکن است تعریف انسان‌ها با هر سطحی از دانش و سلیقه و شناخت نسبت به تو و جایگاهت متفاوت باشد و عملا تو واقعیت موجود را برنتابی!

پس با این وضع باید گفت برای تمام چهره‌های معروف و محبوب جامعه خطر در کمین است و قطعا براساس شرایط موجود در جامعه و رفتاری که عاملش فاصله فرهنگی افراد در یک جامعه است باید با مراقبت و حتی ترس از کنار هم عبور کنیم.

ستاره‌ها درحالی نان ستاره بودن را می‌خورند که خواه ناخواه می‌درخشند و این درخشش همیشه به نفع‌شان نیست چراکه ممکن است در لحظاتی از زندگی تاوان این درخشش را پس بدهند.

و در جمله آخر باید گفت: نگاه کنجکاو مردم هر جامعه چه داخل و چه خارج از کشور ما همیشه پیگیر قصه زندگی شخصیت‌های شناخته شده و سابقه نشان داده در همه جای دنیا این امنیت متزلزل زندگی شخصی افراد معروف را تحت‌الشعاع قرار داده و باید گفت تا فرهنگ ما و حتی فرهنگ دیگر مردم دنیا در این باب به حد کمال برسد بایستی کج دار مریز رفتار کرد و اینکه هنرمند واقعی جایگاهش را مدیون همین مردم می‌داند و پرواضح است که خوب می‌داند به خاطر همین جایگاه نباید طوری رفتار کند که نباید!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تئاتر تلویزیون ستاره اسکندری جامعه تئاتر تلویزیون جامعه ستاره اسکندری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس

باشگاه الاتحاد با وجود هزینه‌های هنگفت در فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکنان بزرگی، چون کریم بنزما، انگولو کانته، فابینیو و ژوتا، به هیچ عنوان نتوانست در فصل جاری فوتبال عربستان به توفیقی دست یابد و در تمام رقابت‌ها، قافیه را به الهلال و النصر باخت.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،حتی پس از گذشت هفته‌های نخستین لیگ عربستان، مسئولان باشگاه الاتحاد در تصمیمی غیر منتظره به همکاری با نونو اسپیریتو، مربی پرتغالی پایان داده و مارچلو گایاردو آرژانتینی را پس از عملکرد درخشان در ریورپلاته، به‌عنوان سرمربی تیم عربستانی انتخاب کردند.

این جابه‌جایی هم سودی نداشت و الاتحاد پس از ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا، در تمامی جام‌های داخلی هم ناکام ماند. حالا سران باشگاه الاتحاد ۹ مربی بزرگ و مطرح اروپایی را در فهرست خود دارند تا یکی از آنها را برای فصل جدید استخدام کنند.



یورگن کلوپ، توماس توخل، هانسی فیلیک، زین‌الدین زیدان، خوزه مورینیو، آنتونیو کونته، گنارو گتوسو، گراهام پاتر و یولین لوپتگی گزینه‌های مد نظر این باشگاه هستند.

دیگر خبرها

  • وقتی روبات دروازه بان توپ ستارگان فوتبال را مهار می کند ولی از پوتین گل می خورد / فان
  • دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • ویدئوی بایدن با موضوع جنگ ستارگان واکنش‌برانگیز شد
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم