Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:09:01 GMT

دستگیری سارقان حرفه‌ای در جاجرم

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۶۹۳۵

دستگیری سارقان حرفه‌ای در جاجرم

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛سردارعلیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک مورد سرقت طلا و جواهرات از یک منزل در شهرستان جاجرم و اعلام آن از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران آن فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان جاجرم با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و با بهره گیری از دانش علمی و پلیسی خود موفق به شناسایی افراد مورد نظر شدند، افزود: در این رابطه بعد از شناسایی این افراد بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی ۲ سارق حرفه‌ای دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مظاهری افزود: متهمان در بازجویی‌های بعمل آمده بعد از مواجه با مستندات و ادله کافی به بزه انتسابی مبنی بر سرقت طلا و جواهرات به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون از منزل شاکی اعتراف کردند، یاد آور شد: متهمان نهایتا بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/م

دستگیری سارقان حرفه‌ای در جاجرم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی فرماندهی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه، و کابل برق شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و تجزیه و تحلیل مناطق جغرافیایی جرایم صورت گرفته مشخص شد اکثر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده که کلیه مجرمین سابقه دار منطقه تحت کنترل قرار گرفته و با اقدامات فنی و پلیس انجام شده در نهایت دو نفر از سارقان حرفه‌ای که تازه از زندان آزاد شده‌اند مورد شناسایی و رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: در تحقیقات فنی و تکمیلی انجام شده مشخص گردید که سارقان با تشکیل باندی ۳ الی ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل فاقد سکنه و مغازه کرده‌اند که در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده‌اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

کد خبر 6098478

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران