Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@05:57:15 GMT

تاج: لیگ برتر برگزار نمی شود!

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۸۰۲۷

تاج: لیگ برتر برگزار نمی شود!

مهدی تاج یک بار دیگر و اینبار در مجمع عمومی هیات فوتبال استان قزوین اعلام کرد شاید لیگ برتر در فصل پیش رو برگزار نشود یا با محدودیت هایی همراه باشد. 

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال او در صحبت هایی که در مجمع عمومی هیات فوتبال استان قزوین داشت، گفت: مردم ایران پارسال در رقابت های جام جهانی چندین بار به واسطه فوتبال به خیابان آمدند و شور و نشاط بسیار زیادی از خود به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری در جام جهانی باختیم ولی مردم به خیابان ها ریختند و پذیرفتند که در جام جهانی هرچه در توان داشتیم عمل کردیم.مقام معظم رهبری بارها مسئولان فوتبال کشور را مورد تفقد قرار داده اند چون وقتی حال فوتبال خوب باشد حال ورزش کشور خوب خواهد بود.هم اینک وضعیت فوتسال کشور خوب بوده و در رتبه سوم دنیا قرار دارد و در فوتبال ساحلی نیز در رتبه دوم جهان قرار داریم.

 

رییس فدراسیون فوتبال  با اشاره به چالش های برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال در کشور اضافه کرد: در فینال مسابقات پرسپولیس و داماش در لیگ حذفی تماشاچیان بسیاری پشت درهای ورزشگاه ۲۰ هزار نفری فولاد خوزستان ماندند و بازی با تاخیر ۲ ساعته آغاز شد. برای رفع این چالش ها چاره ای نداریم که الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا از قبیل فروش اینترنتی بلیت، نصب دوربین های مدار بسته و … را در ورزشگاه ها اجرا کنیم، در غیر این صورت بازی های لیگ برتر در کشور برگزار نخواهد شد یا با محدودیت هایی همراه خواهد بود.

مهدی تاج (رئیس فدراسیون) فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها مهدی تاج رئیس فدراسیون فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور

به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری؛ سمینار دانش افزایی داوران فوتبال ساحلی در هتل آکادمی ملی فوتبال به صورت تئوری و عملی در برگزار شد.

بیشتر بخوانید

بانوی اهل چهارمحال و بختیاری خانم گل لیگ برتر فوتبال ساحلی شد

شهرام ایزدی داور استان در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل
  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود