Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع معادن گفت:ثبت نام هایی که درباره آن دسته از خودروهایی که می دانستند تولید نمیشود صورت گرفت، کار ناشایستی بود.

عبدالله رضیان عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، اظهار داشت: متاسفانه مدیریت سابق شرکت سایپا یک سری کارهایی انجام دادند که نباید انجام می دادند، یعنی ثبت نام هایی که درباره آن دسته از خودروهایی که می دانستند تولید نمی‌شود صورت گرفت، کار ناشایستی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جلسه هفته گذشته کمیسیون صنایع و معادن در خصوص مشکلات پیش آمده درباره خودروهای ثبت نامی، گفت: در این جلسه که با حضور مسئولان دو شرکت خودروساز و وزیر صنعت و معدن برگزار شد بحث بر سر این بود که مکانیزمی به کار گرفته شود که طرفین و به ویژه کسانی که در نوبت تحویل خودروهای ثبت نامی هستند و اکثرشان سرمایه های زندگی خود را در این راه گذاشته اند ضرر و زیان نبینند.

رضیان تصریح کرد: همچنین در این جلسه بر سر اینکه مابه التفاوت پرداختی ثبت نام کنندگان از چه کیفیتی برخوردار باشد و یا خودروی تحویلی جایگزینی چه چیزی باشد نیز بحث و بررسی صورت گرفت.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع  و معادن با بیان اینکه قرار شده مجموعه ای این موضوع را بررسی کند که یک نماینده از مجلس  در این جلسات حضور خواهد داشت، خاطرنشان کرد: قرار شده این موضوع تا یک ماه آینده مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خودرو خودروسازان آشفتگی بازار خودرو سرمایه گذاری مردم خودروهای ثبت نامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، حمید محله‌ای مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: تاکنون از 22 شرکت، 14 شرکت خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش متصل شده اند و بقیه شرکت‌ها طبق قانون بودجه 1402 تا پایان آذر ماه فرصت دارند تا به استعلام‌های مربوط به خدمات پس از فروش در سامانه جامع خدمات، پاسخ دهند.

حمید محله‌ای گفت: زیرساخت‌های لازم برای اتصال شرکت‌های خودرویی شامل تولید کننده، وارد کننده و مونتاژ کننده را برای اتصال به سامانه جامع خدمات پس از فروش فراهم کرده ایم.

مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت افزود: تاکنون از 22 شرکت، 14 شرکت خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش متصل شده اند، اما هنوز دو شرکت بزرگ خودروساز کشور به این سامانه متصل نشده اند.

محله‌ای در ادامه گفت: طبق آیین نامه اجرایی تبصره 10 قانون بودجه 1402 شرکت‌های خودرویی تا پایان آذر ماه فرصت دارند تا به استعلام‌های مربوط به خدمات پس ازفروش که در سامانه جامع خدمات پس از فروش مطرح می شود پاسخ دهند.

به گفته محله‌ای یکی از مهم‌ترین مزیت‌های اتصال شرکت‌های خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش شفافیت ارائه خدمات آن‌ها و ایجاد امکان شکایت از عملکرد این شرکت‌ها توسط مردم است.

لازم به ذکر است بر اساس ماده 4 قانون حقوق مصرف کنندگان همه شرکت‌های خودرویی شامل تولید کننده، وارد کننده و مونتاژ کننده موظف هستند خدمات پس از فروش ارائه دهند و بر اساس ساز و کار‌های وزارت صمت این خدمات باید در بستر سامانه جامع خدمات پس از فروش اتفاق بیفتد.

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • L90 ایرانی؛ رونمایی از رقیب جدید تارا و دنا
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول