Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@23:27:48 GMT

بهترین و بدترین خاطره استراماچونی از اینتر

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۸۷۹۰

بهترین و بدترین خاطره استراماچونی از اینتر

سرمربی جدید استقلال بهترین و بدترین خاطراتش در اینتر را روایت کرد.

به گزارش مشرق، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی جدید استقلال ایران در مصاحبه‌ای درباره خاطراتش در اینتر این طور گفت: هیچ گاه اولین تمرینم با اینترمیلان را یادم نمی‌رود. موراتی، رئیس باشگاه به همراه پسرش در دفترش منتظر من بودند. رئیس پیش خود یک قلم و کاغذ داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاغد و قلم را گرفتم و از من سوال کردند و من نوشتم که به همراه اینتر بازی خواهم کردم. همچنین در آن زمان من با روش خودم اسنایدر، میلیتو، زانتی، جولیو سزار و مایکون را قانع کردم. آنها واقعاً بازیکنان خوبی بودند. آنها بهم کمک کردند که یک حرفه ای در کارم شوم و من ارتباط خوبی با آنها داشتم.

بیشتر بخوانید:

صحبت‌های استراماچونی درمورد حضور در ایران

وی درباره بهترین و بدترین خاطره اش با اینتر گفت: بهترین بازی ما پیروزی ۳ بر ۱ مقابل یوونتوس بود. البته در آن فصل کمی کام ما تلخ شد چون مصدومان زیادی در نیم فصل دوم دادیم. میلیتو، ساموئل، استانکوویچ و زانتی مصدومان ما در آن فصل بودند. آما بدترین خاطر باخت مقابل لازتو در سن سیرو بود. همچنین باخت در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا مقابل رم نیز بد بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال استقلال اینتر میلان خاطره سرمربی سری A ایتالیا فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد

رئال مادرید بدون بهترین گلزن خودش مقابل رئال سوسیداد قرار خواهد گرفت. 

طرفداری | لیست رئال مادرید برای جدال خارج از خانه با رئال سوسیداد، اعلام شد. در این لیست اثری از جود بلینگام، ستاره انگلیسی و بهترین گلزن رئال مادرید دیده نمی شود. با این حال رودریگو که احتمال غیبتش در این جدال وجود داشت، در لیست حضور دارد تا در صورت تایید آنچلوتی، مقابل سوسیداد به میدان برود.

لیست رئال مادرید برای جدال با رئال سوسیداد

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • مارکوس تورام پس از قهرمانی اینتر: تیری آنری بهترین عموی منه؛ اگه من به اینجا رسیدم به خاطر زحمات اونه / زیرنویس فارسی
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان