Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه پلیس، سردار احمد نوریان، افزود: پلیس به عنوان ضابط قوه قضائیه در مواجهه با جرایم مشهود می تواند قبل از دستور قضائی مجرمان را بازداشت کند.
وی ادامه داد: برخورد پلیس با متهمان به جرم در جرایم مشهود فارغ از جنسیت آنها است.
سردار نوریان ادامه داد: استفاده از پلیس زن برای رعایت شئون اخلاقی جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی نیروی انتظامی با قدردانی از مردم و گروه های اجتماعی در حمایت از پلیس در عمل به وظیفه ذاتی و قانونی در مقابل هنجار شکنان، گفت: ماموران پلیس در چهارچوب وظائف عمل کرده و قطعاً از حمایت قانونی و قضائی برخوردارند.
سردار نوریان افزود: تاکید فرمانده ناجا بر حمایت قاطع از ماموران وظیفه شناس است.
وی گفت: به مردم اطمینان می دهیم که پلیس با قاطعیت از امنیت اجتماعی جامعه به صورت همه جانبه صیانت می کند و تحت هیچ شرایطی تسلیم جوسازی عناصر معاند فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که غالباً به صورت هدفمند و هدایت شده منتشر می شود، نخواهد شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زنان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق احشام در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان نکا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه وی رادستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که در خرید و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقیقات پلیس به سرقت احشام در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که تحقیقات پلیسی در این ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • سخنگوی شهرداری تهران: برنامه‌ای برای باشگاه‌داری نداریم
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • قطار حمایت از «طرح نور» با حضور سردار رادان به اصفهان رسید | تصاویـر
  • سارق احشام در دام پلیس نکا