Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:32:15 GMT

جاده یاسوج ـ شیراز ایمن سازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۰۸۸۸۸

جاده یاسوج ـ شیراز ایمن سازی می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه مطالعه و ایمن سازی کیلومتر ۲۵ جاده « یاسوج ـ شیراز» اجرایی می‌شود. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

محمد نصیری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: کیلومتر 25  جاده یاسوج-شیراز حدفاصل روستای پریکدان تا گنجون در باران‌های سیل آسای فرودین ماه امسال به دلیل رانش زمین مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بنا به گفته کارشناسان بازگشایی این محور حداقل یک ماه به طول می‌انجامید، عنوان کرد: با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه عوامل راهداری این جاده در کمتر از 10 روز بازگشایی شد که برای بسیاری از کارشناسان غیر قابل باور بوده است.

نصیری‌راد ابراز کرد: هم اکنون برای سبک سازی رانش و انجام کار اصولی در این محدوده 15 میلیارد ریال برآورد شده و بعد از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود.

ریزش کوه جاده یاسوج ـ شیراز را مسدود کرد+تصاویر

وی با بیان اینکه امیدوارم این پروژه تا قبل از بارندگی‌های امسال به اتمام برسد، ادامه داد: برای انسجام مسائل فنی تثبیت خاک با انجام مطالعات ژئوتکنیکی و زمین شناسی ادامه مسیر کیلومتر 25 جاده یاسوج-شیراز مشاوری انتخاب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بعد از نتایج مشاور در صورت انتخاب این اداره به عنوان کارفرما نسبت به تکمیل مسیر اقدام می‌کنیم.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی گفت: چهل وو هفتمین جایگاه عرضه سوخت در شهرستان بویراحمد و در مسیر جاده دهدشت به پاتاوه نزدیک به روستای گندی خوری در زمینی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع امروز به بهره برداری رسید.
مدیر عامل پخش فراورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: این جایگاه با ذخیره ۴۵ هزار متری بنزین دارای ۶ دستگاه تلمبه و ۱۲ نازل فروش بنزین، و برای ۱۰ نفر شغل ایجاد کرده است.  
وی با اشاره به اینکه این جایگاه ظرفیت فروش ۳۰ هزار لیتر بنزین در روز را دارد ادامه داد: این جایگاه به دلیل اینکه در مسیر جاده دهدشت به پاتاوه واقع شده و از روستای گندی خوری تا مرکز استان هیچ جایگاهی وجود نداشت، از اهمیت خاصی برخوردار است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد