Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابوذر یاسری پیش از ظهر پنج شنبه در گردهمایی فرهنگی اجتماعی یاران انقلاب با موضوع نقش دولت جوان و حزب اللهی در کاهش آسیب‌های اجتماعی به میزبانی دانشگاه آزاد دامغان ضمن بیان اینکه امروز امید ما به بیگانگان قطع شده است، تاکید کرد: برقراری رابطه با آمریکا مشکلات را حل نمی‌کند لذا باید به ظرفیت‌های درونی کشور نگاه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دولت انقلابی راه پیشرفت را باز می‌کند، گفت: باید افکار عمومی را در رسیدن به راه پیشرفت نجات داد.

ضرورت انتخاب راه صحیح

این استاد دانشگاه ضمن بیان اینکه دولت باید حزب اللهی باشد و نه از دیدگاه قرآن دولت شیطانی اظهار داشت: بنا بر فرموده تاریخی امام راحل (ره) آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند لذا معتقدیم کسی که اعمالش تباه است نمی‌تواند به ما ضربه بزند.

یاسری با اشاره به اینکه ما در مسیر انقلاب اسلامی هر ضربه‌ای دریافت کرده‌ایم از خودی‌ها بوده است، گفت: اگر هرفردی اشتباه تشخیص بدهد تا آخر اشتباه می‌کند لذا از ابتدا باید راه صحیح و درست برای پیشرفت را انتخاب کرده تا دچار اشتباه نشویم.

وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در بحث توانمندی های نظامی موفقیت های خوبی را کسب کرد که یکی از این موفقیت‌ها تولید جنگده کوثر به دستان جوانان این کشور محسوب می‌شود که در درون دشمنان ما ترس و وحشت انداخته است.

اسلام عزتمند است

این کارشناس مسائل روز با طرح این سوال که ما قدرت داریم اما چرا از قدرت خودمان استفاده نمی‌کنیم؟ اظهار داشت: یک جوان حزب اللهی باید از تمام توان در رشد و توسعه کشور استفاده کند و هیچ کاری نباید مانع در اجرای رسیدن به رشد و توسعه شود.

یاسری تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران آمد تا مملکت را از دست اجانب نجات دهد لذا این انقلاب را که حاصل خون هزاران جوان این مرز و بوم و رشادت و جانفشانی مردم و رهبری‌های امام عظیم الشان است و لذا نمی‌تواند به آن ضربه‌ای وارد کند.

وی با بیان اینکه دوران فتح و پیروزی جمهوری اسلامی ایران بر آمریکا، ایادی او و رسانه‌های همراه او فرا رسیده است، گفت: رابطه برقرار کردن با آمریکا مشکلات را حل نخواهد کرد از سوی دیگر در اسلام ذلت و خواری جایگاه ندارد و ملت ایران به آن تن نخواهند داد چرا که می‌دانند اسلام باید عزتمند و پایدار باشد.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایش گفت: شهید بهشتی روح انقلاب بود و این شهید در مقابل اجانب و ظالمان ایستاد و باج نداد.

کد خبر 4652393

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران امريكا دامغان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد صدرا با شرکت بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا برگزار مورد بازدید جمعی از مسئولان دانشگاهی، شهرستانی و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی قرار گرفت.

دستاورد‌های علمی حاصل از این رویداد شامل تحقق منویات امامان انقلاب و شعار سال، ارتباط دانشگاه و صنعت، فرصت‌های شغلی و کسب‌وکار برای دانشجویان، استفاده از ظرفیت علمی استادان در برای حل مسائل صنعت، هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و علمی شهرستان، شناساندن ظرفیت‌های منطقه و استان به جامعه در راستای بیان دستاورد‌ها و پیشرفت‌های نظام، کشف استعداد‌ها و ظرفیت‌ها در این رویداد‌ها و بهره‌مندی دانشگاه و صنعت و زمینه جذب نیروی انسانی به شرکت‌ها و حل مشکلات اشتغال و به تبع آن ازدواج و کاهش مشکلات بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش واردات محصولات دارای تولید داخل خبر خوبی نیست
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • تذکر رهبر انقلاب به اهمیت نگاه ملی در کودکان + فیلم
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست