Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین_ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: پیشگیری یکی از مهم ترین اولویت های ما در حوزه مواد مخدر است که در این راستا، دانش آموزان، اولیا، مربیان آموزشی، جامعه کارگری و نظامی به عنوان جامعه هدف هستند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اردشیر صفاپور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین پیش از ظهر امروز در همایش مبارزه با مواد مخدر استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: پیشگیری یکی از مهم ترین اولویت های ما در حوزه مواد مخدر است که در این راستا، دانش آموزان، اولیا، مربیان آموزشی، جامعه کارگری و نظامی به عنوان جامعه هدف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مهمترین اهداف برگزاری برنامه های فرهنگی افزود: هدف از برگزاری این برنامه‌ها، نهادینه کردن "نه به مواد مخدر" است و تلاش کردیم با نشاط اجتماعی زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را فراهم کنیم.

صفاپور ادامه داد: برنامه های مختلف فرهنگی آموزشی در استان و برنامه هایی نیز در مرکز استان با همکاری شورای شهرداری و شهرداری برگزار می شود که به صورت متوازن در حوزه درمان فرهنگی و پیشگیری فعالیت هایی را دنبال می کنیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین تصریح کرد: برای نمونه در سال گذشته ۱۱ نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان برگزار شد و این نشست‌ها همواره در سال جاری نیز ادامه دارد که در این زمینه استان قزوین جزو استان های پیشرو است.

وی گفت: اگر در حوزه پیشگیری از موادمخدر موفقیتی حاصل شده نتیجه تلاش و همکاری تمام مدیران استان است و از دستگاه های متعدد و سازمان های مردمنهاد تقدیر داریم.

صفاپور یادآور شد: برنامه های فرهنگی، پیشگیری و توانمندسازی دانش آموزان و اولیا را در اولویت های خود درنظرداریم و استان قزوین در حوزه اعتیاد جزو استان حدمتوسط است و نرخ اعتیاد این استان برابر ۲/۹۷درصد است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان قزوین اضافه کرد: در هفته مبارزه با مواد مخدر راهبرد « یاری گر هم باشیم» در سطح کشور در سازمان ملل نیز با عنوان «سلامت برای عدالت و عدالت برای سلامت» عنوان شده است که این راهبردها را باید سرلوحه فعالیت های خود قرار دهیم و در این زمینه تلاش کنیم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین پیشگیری کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودروها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش مأموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

کد خبر 6087528

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه