Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛اردکانیان روز پنجشنبه در مراسم افتتاح طرح آبرسانی به شهر کوهدشتضمن  اشاره به احداث چند سد لرستان برای تامین آب شرب پایدار و کنترل سیلاب در این استان ،اظهار کرد: با توجه به جلسات و رایزنی های انجام شده با مسئولان لرستان، تخصیص اعتبار برای ایجاد سد معشوره این استان در کوهدشت بازبینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا بیان اینکه مسائل لرستان را دنبال خواهیم کرد که به همین منظور نشستی هفته های قبل در تهران برگزار شد،افزود: پس از این جلسات مقرر شد با همکاری با مسئولان استانی و دیگر مسئولان ذیربط، بازبینی دقیق در خصوص منابع آب لرستان و همچنین در تخصیص‌های سد معشوره انجام شود.

اردکانیان  تخصیص معشوره را بسیار مهم عنوان کرد ویادآورشد: در بازدیدهای میدانی از لرستان، احداث مخازن مورد نیاز، تامین آب شرب پایدار و کنترل سیلاب در این استان مورد توجه قرار گرفته است.

او ادامه داد: هفته‌های آینده بازبینی‌ها جمع‌بندی خواهد شد و آنچه مسلم است سعی می کنیم اگر سیلابی در لرستان رخ داد برای مردم منفعت داشته باشد.

اردکانیان با تاکید بر لزوم  انجام اقدامات پیشگیرانه برای حذف یا کاهش خسارات سیل،خاطر نشان  کرد: اگر در زمان بارش ها مشکلی ایجاد می شود به دلیل نحوه برخورد ما با مسئله آب است.

اوبا اشاره به تغییر اقلیم در ایران گفت: باید منطبق با دستاوردها برنامه ریزی و از اتفاقات رخ داده برای آینده بهره برداری کنیم.

اردکانیان بیان کرد: وزارت نیرو ۵۳۶ طرح آب، برق و آبفا با اعتبار ۳۵ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال در دست اجرا دارد که پیشرفت آنها ۶۴ درصد و نسبت به سایر استان ها مطلوب است.

او گفت: طی ۲ روز ۱۳ طرح در لرستان افتتاح و بهره برداری شده که علاوه بر این، ارتباط با مردم در این سفر در دستور کار است.

اردکانیان  تاکید کرد: راه‌های متعددی برای تامین منابع مالی را باید پیش بینی کنیم و شرکت آب و فاضلاب در استفاده از ظرفیت های مالی کشور پیشگام شده که امیدواریم اجرای این طرح ها در لرستان سرعت بیشتری بگیرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران برق شرکت آب و فاضلاب منابع مالی وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۰۹۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، شهردار شهرکرد گفت: تدوین طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر شهرکرد از حدود سه سال پیش آغاز و از سال گذشته تقویت شد که در تلاش هستیم در سال جاری اجرا شود.
محمدحسین واحدیان در نشست کارگروه بوم‌گردی و گردشگری استان با بیان اینکه ۸۰ هکتار بافت تاریخی و فرسوده در هسته مرکزی شهر وجود دارد، افزود: بافت شهری از حد فاصل میدان ۱۲ محرم (فلکه آبی) دارای عناصر تاریخی و مذهبی است که اگر به مسیر گردشگری تبدیل شود، بسیار موثر است.
شهردار شهرکرد بیان کرد: اجرای مرحله نخست که زیرسازی است با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد، سپس جداره‌سازی و زیباسازی مسیر و در نهایت بافت نهایی اجرا می‌شود.
واحدیان با بیان اینکه پیوستگی ساختار گردشگری در شهر شهرکرد وجود ندارد، افزود: در این منطقه با رویکرد معرفی هویت فرهنگی و هنری مرکز استان، عرضه صنایع دستی و میراث ناملموس نظیر آیین‌ها پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت