Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:14:11 GMT

تاثیر تحریم دارو بر روند درمانی محمد معتمدی

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۰۵۷۹

تاثیر تحریم دارو بر روند درمانی محمد معتمدی

محمد معتمدی خواننده موسیقی ایران در صفحه شخصی‌اش نوشته که تاثیر تحریم دارو بر روند درمانی‌اش تاثیر منفی داشته است. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، ساعتی پیش محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی عکسی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده که او را بر روی تخت بیمارستان نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطان کنسرت ایران کیست؟

معتمدی در توضیح این عکس نوشته است:

«سلام به روی ماه همگی. چندی پیش مطلبی نوشتم در مورد تاثیر تحریم‌ها بر بیماران و روند درمانی آنها. آنجا عرض کردم سخن امریکایی‌ها مبنی بر اینکه دارو و غذا جزو تحریم‌ها نیست، دروغی بزرگ است و اتفاقا هدف اصلی از تحریم‌ها ایجاد نارضایتی عمومی، آن هم به ناجوانمردانه‌ترین روش است. تعدادی از هموطنان بزرگوار آنجا بر بنده خُرده گرفتند که این سخن درست نیست و امریکا هرگز دارو را تحریم نمی‌کند.
بیش از دو ماه است که برای ادامه روند درمانی و جراحی معده خود در انتظار یک پی‌اچ متری ساده هستم. ولی تجهیزات مورد نیاز آن به دلیل تحریم به کشور وارد نمی‌شود.
خدا را شکر مسئله من خیلی حاد نیست و فقط در انتظار یک جراحی ساده هستم که انجام یا عدم انجام آن مسئله مرگ و زندگی نیست. ولی بیچاره بیمارانی که در سخت‌ترین شرایط ممکن جسمی و روحی باید ابزار اعمال فشار بر حکومت باشند و با جسم بیمارشان وزن معادلات سیاسی را به نفع قدرت‌های جهانی تغییر دهند.»

نوشته‌ی محمد معتمدی نشان می‌دهد که اوضاع عمومی این خواننده مساعد است.

انتهای پیام/

R33357/P/S4,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط محمد معتمدی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمد معتمدی محمد معتمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شریک ۲ + فیلم

دفتر دوم خون شریکی کتاب یادداشت های رسانه ای مرحوم محمد سرور رجایی نویسنده افغانستانی منتشر شد.

این کتاب توسط دوستان ایرانی مرحوم محمد سرور رجایی گردآوری شده است .

کتاب خون شریکی بازگویی شهدای افغانستانی ۸ سال دفاع مقدس است.

محمدسَروَر رجایی (۱۳۴۷-۱۴۰۰ش) شاعر، نویسنده و فعال فرهنگی شیعه افغانستانی است. وی در سال ۱۳۷۳ش، پس از حمله طالبان به ایران مهاجرت کرد و با نویسندگان و شاعران افغانستانی ارتباط گرفت که حاصل آن، تأسیس خانه ادبیات افغانستان در تهران بود. مسئولیت خانه ادبیات افغانستان و دفتر شعر و داستان افغانستان و همکاری در نشریات فرهنگی به‌عنوان سردبیر، مدیرمسئول و عضو هیئت تحریریه از دیگر فعالیت‌های فرهنگی او بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • خون شریک ۲ + فیلم
  • افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد