Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا،  لیلا نور افشان از برگزاری بزرگترین ایستگاه نقاشی همزمان  ویژه کودکان و نوجوانان  به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در پیاده رو حافظیه شیراز خبر داد و گفت: بیش از هزاردانش آموز به همراه اولیای خود در این برنامه شرکت کردند.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش گفت: این برنامه با همکاری  ستاد مبارزه با مواد مخدر  ،دفتر امور اجتماعی استانداری، شهرداری  شیراز وانجمن مردم نهاد فرهنگیان حامی دانش آموزان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از اجرای این برنامه را تقویت مشارکت اجتماعی کودکان ،ایجاد حساسیت اجتماعی در حوزه مبارزه با مواد مخدر و همچنین همراهی خانواده ها با کودکان در این زمینه اعلام کرد.

  وی افزود: در حاشیه این برنامه مراسم مسابقه فوتبال نونهالان  نیز با هدف تقویت اعتماد به نفس ،تشویق الگوهای فراغتی درست و توانمندسازی اجتماعی به میزبانی شهرداری شیراز در زمین چمن ورزشگاه حافظیه برگزار شد.

حضور مسئولان استانی و همراهی با دانش آموزان ،  ارائه خدمات پزشکی و روانشناسی توسط مشاورین  پزشک و روانشناس به شرکت کنندگان  از موارد قابل توجه در این برنامه بود که در پایان نیز ضمن جمع آوری آثار دانش آموزان ، به تمام شرکت کنندگان با هدایای فرهنگی  تقدیر شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی دانش آموز کودکان و نوجوانان مبارزه با مواد مخدر نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • پیشگامی پلیس در استفاده ازظرفیت دانش‌آموزان درگسترش قانون‌
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی