Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:24:59 GMT

پلمب یک انبار ضایعاتی در زابل

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۰۷۷۵

پلمب یک انبار ضایعاتی در زابل

سرهنگ غلامرضا میرشکاری جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زابل در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: با کسب خبری مبنی بر خرید و فروش اموال مسروقه در یک انبار ضایعاتی در یکی از مناطق حاشیه شهر زابل موضوع در دستور کار تیم تجسس کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با کنترل نامحسوس محل و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ میرشکاری عنوان کرد: در این عملیات ضمن دستگیری ۲ گرداننده این کارگاه ضایعاتی در بازرسی از محل مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل آهن آلات، دریچه‌های فاضلاب، سیم و کابل برق، قطعات خودرو و... کشف کردند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهمان ۲۴ و ۳۲ ساله برای شناسایی و دستگیری افراد سارق و دیگر همدستان آن‌ها ادامه دارد.

جانشین انتظامی شهرستان زابل با اشاره به پلمپ این انبار ضایعاتی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/ع

خرید و فروش اموال مسروقه در زابل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مراجع قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیداها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد و مسوولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

کد خبر 6095235

دیگر خبرها

  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر